Kai pirmą kartą apsilankote naujame restorane, į ką atkreipiate didžiausią savo dėmesį? Labai dažnai vartotojai pateikia panašų atsakymą. Įprastai restoranų lankytojai daugiausiai dėmesio būna linkę skirti restorano aplinkai, aptarnavimo kokybei ir siūlomam maistui. Tai yra trys pagrindiniai veiksniai, kurie turi labai didelės įtakos vartotojų požiūrio formavimuisi, todėl jei jūs nusprendėte atverti savo pirmojo restorano duris ir pradėti maitinimo paslaugų verslą, niekuomet nepamirškite įsijausti į savo restorano klientus. Trumpiau tariant, jums reikėtų padaryti viską, kad kiekvienas restorano lankytojas būtų maloniai nustebintas ir pradžiugintas. Žinoma, tai tikrai nėra lengva užduotis, tačiau nemanykite, kad tai yra neįveikiama. Galite rasti ne vieną sėkmingo restorano pavyzdį, todėl jei apsilankysite bent keliuose didelio lankytojų dėmesio sulaukiančiame restorane, galite labai greitai pastebėti pagrindinius veiksnius, kurie galėjo nulemti didelį restorano populiarumą. Kaip bebūtų, galima pateikti keletą aktualių patarimų, kurie padės lengviau pasiekti norimą tikslą.
- Pirmiausia pasirūpinkite, kad jūsų restorane vyrautų labai jauki ir maloni atmosfera. Kiekvienas restorano lankytojas turėtų pasijusti lyg namuose. Tai užtikrintų nepamirštamą patirtį. Be abejo, tam neretai tenka pasitelkti profesionalius interjero dizainerius, kurie žino, kokius elementus ir kokius sprendimus būtų geriausiai pasitelkti, kad būtų galima užtikrinti norimos restorano atmosferos sukūrimą.
- Antrasis veiksnys, t.y. aptarnavimo kokybė – tiesiogiai susijęs su jūsų personalu. Suprantama, kad kai kurie pradedantieji verslininkai nori sutaupyti, todėl samdo nepatyrusius darbuotojus. Tačiau tiek virtuvės šefai, tiek ir jūsų restorane dirbantys padavėjai turėtų būti patyrę ir profesionalūs. Nenuvertinkite nei vieno savo darbuotojo. Supraskite, kad padavėjai nuolatos bendraus su jūsų restorano lankytojais, todėl parūpinkite ne tik kokybiškas prijuostes padavėjams, tačiau pasirūpinkite ir kitomis svarbiomis detalėmis, kurios tiesiogiai atsispindės jūsų klientų aptarnavime.
- Maistas, kurį tieksite savo restorano lankytojams, turi būti nepriekaištingas. Kai kurie restoranai daro didelę klaidą klientams pasiūlyti labai platų meniu. Tai nėra teisingas sprendimas, kadangi, jei jūsų meniu sudarys daugybė skirtingų patiekalų, jūs negalėsite užtikrinti kiekvieno iš jų aukščiausios kokybės. Todėl suformuokite optimalų meniu ir būkite tikri, kad restorano lankytojams tiekiamas maistas yra aukščiausios kokybės.