Booking.com
Nuolaida viešbučiuiSpausk ir atgauk 10 % nuo viešbučiui išleistos sumos.

Svarbiausi papildai sportuojantiems

Ginčai apie tai ar reikia vartoti vitaminus bei maisto papildus netyla. Žmonėms atsibodusi chemija, ieškoma natūralių šaltinių, todėl daug dėmesio skiriama teisingai ir subalansuotai mitybai. tai iš ties šaunu ir specialistai džiaugiasi tokia sveikuoliška mada. Visgi, sportuojantys gerai žino, kad neįmanoma suvalgyti tiek maisto, kad gautum reikiamą kiekį energijos, vitaminų ir mikroelementų leidžiančių atstatyti su prakaitu prarandamus mikroelementus, suteikiančius energijos, padedančių siekti rezultatų ir, pavyzdžiui, padedančių auginti raumenis. Papildai sportui yra svarbi sportininkų gyvenimo dalis. O kokie papildai yra svarbiausi?

Kreatinas

Kreatinas yra ilgą istoriją turintis organinis junginys, natūrali medžiaga, aptinkama žmogaus organizme, o net 95 proc. kreatino yra sukaupta griaučių raumenyse. Net 60 proc. kreatino sunaudoja energijai generuoti, todėl sportininkai be kreatino griūtų kaip maišai. Paprastu gyvenimo ritmu gyvenantis žmogus per dieną suvartoja 2 gramus kreatino, tiek pat organizmas pagamina vėl. Tačiau sportuojantiems reikia kreatino daug daugiau, todėl reikia arba vartoti daugiau kreatino turinčio maisto (jautiena, lašiša, silkė, tunas) arba vartoti kreatino papildus.

Kreatino nauda sportuojančiam:

  • Kreatinas – natūralus antioksidantas
  • Gerina ištvermę
  • „Augina raumenis“ išlaikydamas vandenį raumenyse, o tai leidžia aktyviau vykti baltymų sintezei, taigi ir didėti raumenų apimčiai
  • Mažina nuovargį ir padeda organizmui greičiau atsistatyti po fizinio krūvio.

BCAA

BCAA arba išsišakojusios grandininės amino rūgštys (angl. Branched-chain amino acid) yra trijų amino rūgščių leucino, izoleucino, valino junginys, baltymų sintezės komponentas. Organizmas BCAA negamina, todėl ypač sportuojantiems svarbu jo gauti su maistu arba papildais. BCAA sporto papildai laikomi itin svarbiais sportininkams, taip kaip kreatinas.

BCAA nauda sportuojančiam:

  • Apsaugo raumenų baltymus nuo irimo
  • Suteikia ištvermės ir didina raumenų jėgą
  • Padeda greičiau ir lengviau atsistatyti po fizinio krūvio

Be kreatino ir BCAA papildų esama ir daugiau papildų sportui, tačiau šie laikomi vienais svarbiausių. Sportuojantiems reikia daugiau energijos bei apsisaugoti nuo raumenų nusilpimo bei pažeidimo, tad priklausomai nuo pasirinkto sporto, reikėtų pasitarti su specialistais, kokių papildų reikėtų, kad sportas suteiktų energijos, o ne pradėtų varginti.

Panašūs straipsniai:
 
Gigabyte Low Profile NVIDIA, 4 GB, GeForce GTX 1050 Ti, GDDR5, PCI Express 3.0, DVI-D ports quantity 1, HDMI ports quantity 2, Memory clock speed 7008 MHz
 
Benq ZOWIE XL2546 24.5 “, TN, FHD, 1920 x 1080 pixels, 16:9, 1 ms, 320 cd/m², Black
 
Samsung HW-MS6500/EN Namų kino sistema
 
Canon CA-110/CA-110E Kintamosios srovės adapteris/maitinimo šaltinis – Nauja, be pakuotės(BULK)