Per artimiausius 18 mėnesių „Raydiant” Vilniuje pasamdys daugiau nei 130 darbuotojų, siekdami toliau plėsti savo globalias operacijas ir dar labiau pagerinti klientų aptarnavimą.
SAN FRANCISKAS, 2022 m. balandžio 15 d. /PRNewswire/ — „Raydiant”, rinkoje pirmaujantis vietinių patirčių valdymo platformos paslaugų tiekėjas, šiandien paskelbė atidarantys naują korporacinį biurą Vilniuje, Lietuvoje. Naujasis biuras savo dydžiu nusileis tik centriniam San Francisko biurui. Šia plėtra „Raydiant” siekia pritraukti aukščiausios kokybės profesionalus ir išplėsti savo veiklą strateginėse EMEA regiono rinkose.
„Raydiant” kultūra klesti dėl to, kad yra inovatyvi”, sako „Raydiant” generalinis direktorius Bobby Marhamat. –Lietuva yra auganti aukštųjų technologijų rinka ir vieta, kur galima rasti geriausių savo srities, įskaitant finansų, inžinerijos ir klientų aptarnavimo, profesionalų. Mes džiaugiamės galimybe išplėsti savo globalią komandą, siekiant užtikrinti dar geresnę patirtį savo klientams.”
Lietuva užimą 11-tą vietą pasaulyje kaip viena geriausių šalių verslui vystyti, vadovaujantis Pasaulio Banko sudaryta ataskaita „Doing Business Report”, ir yra laikoma vienu iš greičiausiai augančių aukštųjų technologijų centrų ir vieta, kur galima rasti geriausių profesionalų Europoje. „Raydiant” planuoja, kad iki 2023-ųjų pabaigos Lietuvoje įsikūrusiame biure dirbs daugiau nei 130 darbuotojų. „Raydiant” vystoma „Women in Tech” iniciatyva reiškia, kad bus teikiamas prioritetas kuriant galimybes kandidatėms, tapatinančioms save su moterimis, siekiant sukurti įvairesnę darbo vietos kultūrą.
„Mes nepaprastai džiaugiamės galėdami pristatyti patikimą „Raydiant”vietinę skaitmeninę patirčių platformą pasaulinei rinkai”, sako Marhamat. „Mūsų naujasis biuras Lietuvoje – tai strateginis žingsnis, siekiant aktyvuoti mūsų atėjimą į rinką ir išplėsti „Raydiant” taikymą fizinėse parduotuvėse visame EMEA regione.”
„Raydiant” įdarbinimo planai 2022-iesiems metams apima ir planus atidaryti naujus biurus Londone, Niujorke, Nešvilyje ir Vankuveryje bei pasamdyti daugiau nei 200 darbuotojų šiai plėtrai užtikrinti. Ši žinia buvo paskelbta po to, kai įmonė užsitikrino 30 mln. USD B serijos finansavimą ir įsigijo DI analitikos įmonę „Sightcorp”. Norėdami sužinoti daugiau, apsilankykite raydiant.com.
Apie „Raydiant”
„Raydiant” yra DI (dirbtinio intelekto) veikimu pagrįsta vietinė patirčių valdymo platforma, kurią yra pasirinkę didžiausi pasaulyje mažmeninės prekybos, e. prekybos, restoranų ir kiti verslai. Naudodami „Raydiant”, verslo savininkai ir vadovai gali efektyviai plėsti savo veiklą, sumažinti nerimą dėl pasenusių technologijų taikymo ir be didelių pastangų sukurti reikšmingą ir individualiai pritaikytą patirtį savo parduotuvėse, užtikrinančią, kad klientai sugrįš ir pirks dar daugiau. „Raydiant” dirba su daugiau nei 4 500 prekių ženklų, tokių kaip „First Bank”, „Dicksy’s BBQ”, Harvardo universitetas, Gelbėjimo armija, „Red Bull”, „Chick-Fil-A”, „Thomson Reuters” ir „Wahlburgers”. Įkurtos 2017 m. balandžio mėn. „Raydiant” centrinė būstinė yra San Franciske, Kalifornijoje, ir yra pritraukusi 50 milijonų USD finansavimą iš „8VC”, „Atomic Ventures”, „Lerer Hippeau”, „Broom Ventures”, „Mark Wahlberg Investments”, „Expanding Capital”, „Bloomberg Beta”, „Gaingels”, „Illuminate Ventures”, „Beaconsfield Ventures”, „Transmedia Capital”, „West Ventures”, „XRC”, ir Ron Conway. Norėdami sužinoti daugiau, apsilankykite www.raydiant.com.