Įvairūs

Populiariausios Kalėdų savaitės prekės atskleidė, kuo kvepia šventės namuose

Be ko neįsivaizduojamos tradicinės lietuviškų Kalėdų vaišės? Švenčių laikotarpio pardavimų duomenys atskleidė populiariausius produktus, kurių per kalėdinę savaitę pirkėjai įsigijo daugiausia. Tarp populiariausių prekių – ir mineralinis vanduo, ir šimtai tonų vaisių bei dešimtys tūkstančių pakuočių  aukščiausios rūšies kvietinių miltų kepiniams.

„Vos tik praeina Kalėdos, mes iškart imame planuoti ir ruoštis kitų metų Kalėdoms, kad pirkėjai galėtų tęsti šeimos tradicijas ir kurti šventę su geriausiais mūsų pasiūlymais už palankią kainą. Nuolat rūpinamės, kad per šventes lentynose visada būtų mėgstamiausių produktų, kurie yra neatsiejama Kalėdų stalo dalis. Pavyzdžiui, šiemet mūsų klientai per savaitę įsigijo beveik 563 tonas mandarinų, per 286 tonas bananų, 110 tūkst. avokadų ir per 136 tūkst. pakuočių „Viči“ krabų skonio lazdelių – visos šios prekės kalėdinę savaitę pateko į populiariausių pasirinkimų sąrašą“, – teigia „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ išnagrinėjo, kokios pardavimų tendencijos vyrauja gruodžio 19-26 dienomis per pastaruosius penkerius metus. Pasak V. Drulienės, populiariausių prekių sąrašas kinta nedaug, todėl lietuviškos Kalėdos visų pirma turėtų kvepėti naminiais pyragais, mandarinais, bananais, įvairiomis salotomis, kisieliumi.

Krakmolą pakeitė lengvai paruošiamas kisielius

Platus prekybos tinklo asortimentas užtikrina, kad pirkėjai per šventinę savaitę visada gali rasti jau paruoštų maisto produktų, pavyzdžiui, kūčiukų, salotų ar silkės. Taip pat gausu produktų, iš kurių lengva pagaminti tradicinius Kūčių vakarienės ir Kalėdų šventės patiekalus – aguonpienį, keptą žuvį ar kisielių.

„Pernai ir užpernai per šventinę savaitę pirkėjai įsigydavo apie 40 tūkst. pakuočių populiaraus „Aloja“ bulvių krakmolo. Priežastį nuspėti lengva – krakmolas naudojamas kisieliui gaminti. Šiemet ši tendencija pasikeitė – krakmolą akivaizdžiai nurungė „Močiutės“ spanguolių skonio kisielius, kurį itin lengva paruošti, sumaišius 200 gramų pakuotės turinį su vandeniu“, – pastebi „Maximos“ maisto gamybos ekspertas Aidas Poleninas. Prekybos tinklo duomenimis, gruodžio 19-26 dienomis buvo parduota per 45 tūkst. pakuočių „Močiutės“ spanguolių skonio kisieliaus – 40 proc. daugiau lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Anot A. Polenino, galima daryti prielaidą, kad lietuviško prekybos tinklo klientai per Kalėdas mėgaujasi savo keptais pyragais – šiemet per savaitę nupirkta 55 tūkst. pakuočių aukščiausios rūšies kvietinių „Malsenos“ miltų ir tiek pat pakelių „Sema“ mielių, 61 tūkst. butelių aliejaus „Natura“, per 150 tonų cukraus „Panevėžio plius“ ir 40 tonų cukraus „Optima linija“, bemaž 190 tūkst. pakelių saldžios grietinėlės „Dvaro“ sviesto ir 110 tūkst. pakuočių kiaušinių. Tūkstančiai pirkėjų taip pat rinkosi šaldytą mielinę ir bemielę „Mantingos“ tešlą, iš kurios paprasta pagaminti tiek saldžius kepinius, tiek lengvus užkandžius.

Iš anksto pasirūpina mineraliniu vandeniu

Kaip ir kasmet į populiariausių šventinių produktų sąrašą šiemet pateko lietuviškos bulvės, kurių gruodžio 19-26 dienomis parduota apie 190 tonų, plautų lietuviškų morkų pardavimai siekė 145 tonas, ilgavaisių agurkų – per 142 tonas, obuolių „Jonagold“ – per 130 tonų, greipfrutų – 124 tonos, lietuviškų svogūnų  – 114 tonų.

„Išragauti visus patiekalus ant gausaus lietuviško švenčių stalo – nemenkas iššūkis, – šypsosi maisto gamybos ekspertas A. Poleninas, – Todėl nenuostabu, kad pirkėjai iš anksto apsirūpina ir mineraliniu vandeniu, kuris padeda virškinti maistą ir atstatyti organizmo balansą. Vien mineralinio vandens „Borjomi“ per savaitę buvo parduota per 190 tūkst. butelių, o negazuoto mineralinio vandens „Neptūnas“ – per 100 tūkst. butelių“. „Maximos“ duomenimis, pats populiariausias gėrimas Kalėdų laikotarpiu buvo „Coca Cola“ 2 litrų talpos buteliuose – šios prekės pardavimai šiemet viršijo 445 tūkstančius vienetų – panašus kiekis buvo parduotas ir per šventinę savaitę pernai.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”