Švarus automobilio stiklas, pro kurį visada gerai matomas kelias ir kiti eismo dalyviai, tai ne tik komfortiško vairavimo užtikrinimas, bet ir galimybė išvengti avarinių situacijų. Nors nuo automobilių atsiradimo, didžioji dauguma, jose naudojamų dalių pasikeitė neatpažįstamai, valytuvai išlieka tokie patys. Na taip, keičiasi medžiagos, formos ir panašiai, bet pati esmė, kad langą mechaniškai valo gumos juostelė, vis nėra pakeičiama jokiais kitais būdais, nors ir buvo bandoma. Rinkoje yra daugybė gamintojų, toki kaip Bosch, Valeo ar Champion, siūlančių įvairius valytuvų modelius.
Nors iš pirmo žvilgsnio automobilio valytuvai visi labai panašūs, tačiau tarp jų yra ir nemažai skirtumų. Pradedant tvirtinimu ir dydžiais ir baigiant naudojamomis gamyboje medžiagomis ir žinoma pačia konstrukcija. Pagal ją šiuo metu galima iškirti 3 pagrindinius tipus: rėminius, berėmius ir hibridinius. Pirmasis – tai iš seno daugeliui – pažįstami valytuvai, kurių konstrukcijoje naudojamos lanksčios, amortizuojančio arkos, prispaudžiančios valytuvo gumą prie stiklo. Iš esmės jos neblogai susitvarko su pagrindinėmis funkcijomis tačiau dėl didesnio dalių ir jungčių skaičiaus yra labiau linkusios sušalti ir nepasižymi geromis aerodinaminėmis savybėmis. Šių trūkumų nerasime pas bekarkasius valytuvus, kurie taip pat yra ir lengvesni, dėl ko vis dažniau tampa gamykliniu daugelio automobilių modelių pasirinkimu. Šio tipo valytuvuose galima keisti ir tik gumines juosteles, tačiau darant, taip nereikėtų taupyti ir rinkti pigiausių variantų. Trečias tipas tai yra hibridiniai valytuvai – kurių konstrukcijos pagrindą sudaro karkasas, panašus į pirmo tipo valytuvų, tačiau kuris yra paslėptas korpuse, kuris suteikia geresnes aerodinamines savybes. Šiais laikais pasirinkimą palengviną tai, kad valytuvus galima įsigyti pagal automobilio modelį. Tai gerokai pagreitina procesą ir leidžia išvengti klaidingų pasirinkimų.