Beveik 120 tūkstančių sekėjų socialiniame tinkle „TikTok“ turintis ir šmaikščiais vaizdo įrašais gerbėjus džiuginantis Sasha the Jeweller humorą taiko daugybei kasdienių situacijų. O juokingi, smagūs ir nuotaiką pakeliantys gali būti ir pasisveikinimai susitikus. Ne tik su draugais ir artimaisiais, bet ir nepažįstamais, tačiau vis matomais žmonėmis – kad ir prekes į namus pristatančiu kurjeriu.
Kurti linksmus ir originalius pasisveikinimo būdus Sasha ir ragina, kartu su elektronine maisto ir kasdienių prekių parduotuve „Barbora“ kviečiantis dalyvauti konkurse.
Papildo šmaikščią „Barboros“ kampaniją
Iki balandžio 16 d. vykstantis konkursas, sujungęs „Barborą“ ir komiško turinio kūrėją Sasha, papildo el. parduotuvės reklaminę kampaniją „Matysimės dažniau“, ne tik atkreipiančią dėmesį į akcijų gausą, bet ir skiriančią dėmesio draugiško, neformalaus tarpusavio ryšio kūrimui. Vos pasirodęs kampanijos reklaminis klipas sulaukė pozityvių atsiliepimų ir patvirtino – svarbu ne tik kuo geriau suteikti paslaugą, bet ir kurti gerą, šiltą ryšį su klientais.
„Pasimatom?“, teigiama ir ant riboto leidimo džemperių su unikaliu, rankos paspaudimą simbolizuojančiu logotipu, kurie atiteks konkurso dalyviams, sukūrusiems, nufilmavusiems ir soc. tinkluose „TikTok“ ir „Instagram“ pasidalinusiems savo originaliais pasisveikinimais.
Dalyvių kūrybiškumą ir humoro jausmą tikisi pamatyti ir Sasha: „Žiūrėkite į tai kaip į žaidimą, nes smagiausia dalis ir bus laikas, praleistas bandant, galvojant idėjas, filmuojant rezultatą. Aš pats tikiuosi pamatyti daug juokingų vaizdo įrašų ir kiek skirtingų pasisveikinimo stilių bus sukurta.“
Kuria pirmą įspūdį ir pokalbio toną
Susitikus ne tik pasakyti „labas“, bet ir atlikti tarsi savotišką pasisveikinimo ritualą – smagus įprotis, kuriantis bendrumo jausmą. Dažnas prisimintų tokius savitus pasisveikinimus naudoję dar vaikystėje – tai patvirtina ir Sasha: „Vaikystėje su draugais turėjome slaptus pasisveikinimus, nes tai buvo „kieta“, o kokių septynerių metų amžiaus buvome sutarę susitikus pasakyti slaptą žodį, patvirtinantį, kad nesame šnipai.“
Tačiau malonus, smagus ir ryšį kuriantis pasisveikinimas, anot turinio kūrėjo, dar svarbesnis suaugus – dažnai pirmasis įspūdis lemia ir būsimo pokalbio toną. „O jei pasisveikinimą paverti kone pramoga, tai kiekvienas susitikimas įgaus pozityvumo, pokalbiai bus linksmesni“, – teigia pašnekovas.
Socialiniame tinkle „TikTok“ per 6 milijonus vaizdo įrašų peržiūrų jau surinkęs Sasha su norinčiais pasisveikinti gerbėjais susiduria ir realybėje: „Iš pradžių buvo keista, dabar jau normalu – prieinantys pabendrauti žmonės dažniausiai mandagūs ir malonūs. Nors galima išgirsti pasisakymų, esą virtualus bendravimas gali slopinti gyvus ryšius, galvoju atvirkščiai – žmonės jaučiasi vis laisviau vieni su kitais, nebijo fizinio kontakto, apsikabinimo. Galbūt ir šis mūsų su „Barbora“ konkursas ką nors paskatins su draugais sveikintis ne tik pasakant „sveikas“, duodant „penkis“ ar „žaibą“, bet dar įdomiau!“
Konkurso taisyklės bei sąlygos: https://konkursas.barbora.lt/
Konkurso reklaminis klipas: https://youtu.be/p5mC5kGjvvc
„Barboros“ reklaminės kampanijos klipas: https://youtu.be/GISNVkNx2N4
Pranešimą paskelbė: Virginija Sližauskaitė , BARBORA, UAB