Ne tik sumanūs, bet ir išmanūs parduotuvių lankytojai vis dažniau įsitikina, kad pasinaudojus technologijomis galima išleisti mažiau, o apsipirkti patogiau. Tai rodo lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ duomenys – mobilioji programėlė, kuri tampa kasdieniu pagalbininku, jau parsisiųsta apie pusę milijono kartų.
Einantys apsipirkti tokie pirkėjai gali piniginę palikti namie, mat jiems pakanka tik išmaniojo telefono – nemokama programėlė pakeičia ir plastikinę lojalumo kortelę, ir akcijų leidinį, ir banko kortelę.
„Mūsų „Maxima“ programėlė – tai skaitmeninė lojalumo kortelės versija, kuri visada po ranka, kaip ir telefonas. Net jeigu ir pamiršote savo „Ačiū“ kortelę namuose ar sąmoningai jos neįsigyjate siekdami naudoti mažiau plastiko, lojalumo programos privalumais vis tiek galite naudotis. Vos parsisiuntę programėlę, pirkėjai jau po keliolikos sekundžių gauna prieigą prie daug naudingų paslaugų vienoje vietoje: seka aktualias akcijas, naudojasi interaktyviu žemėlapiu ir taupo sulaukdami specialių pasiūlymų“, – sako lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ IT departamento direktorius Tomas Bazys.
Išmanūs sutaupo daugiau
Programėle gali naudotis tiek „iOs“, tiek „Android“ vartotojai. „App Store“ parduotuvėje jai vartotojai skyrę 4,8 žvaigždučių įvertinimą, o „Google Play“ – ir maksimalų visų penkių.
„Toks aukštas įvertinimas mums labai svarbus, nes rodo, kad klientai junta realią programėlės naudą ir mato, kad ją turėti paprasčiausiai apsimoka ir patogu. Ją paprasta įdiegti, joje lengva naviguoti, sekti naujausias akcijas ir nuolaidas bei sutaupyti kiekvieno apsipirkimo metu“, – sako T. Bazys.
Programėlėje galima iškart susipažinti su naujausiais TOP pasiūlymais, savaitinėmis akcijomis, matyti „Kainų kainos“ prekes – būtiniausius kasdienio vartojimo maisto produktus ir buities prekes, kuriems visą mėnesį užtikrinama ypač maža kaina.
Pažvelgus į telefoną patogu sekti „Maximos“ klubų pasiūlymus ar prie jų prisijungti vos keliais paspaudimais. Iš viso prekybos tinklas turi jau 8 klubus, kurių nariai sulaukia papildomų iki 50 proc. nuolaidų tose srityse, kurioms jiems aktualiausios.
Programėlės vartotojai gauna ne tik visas „Ačiū“ lojalumo programos naudas, bet ir sulaukia papildomų privalumų – specialių tik jiems skirtų akcijų, nuolaidų ir pasiūlymų.
Be to, kasoje nuskenuoti QR kodą, o ne naudoti įprastą kortelę apsimoka labiau, kadangi tuomet perkant už daugiau kaip 30 eurų kaupiasi dvigubai daugiau „Maximos“ pinigų – 2 proc. nuo pirkinių sumos. Prekybos tinklas skaičiuoja, kad šios programėlės turėtojai per šiuos metus vien iš specialių pasiūlymų sutaupė daugiau nei 1 mln. eurų ir dar sukaupė bent 2,35 mln. eur „Maximos“ pinigų.
Būdas ir apmokėti už prekes, ir padėkoti
Naujos technologijos padeda taupyti ne tik pinigus, bet ir laiką, taip pat prisidėti prie aplinkos tausojimo. T. Bazys pažymi, kad „Maxima“ programėlės funkcionalumai leidžia apmokėti už pirkinius net neišsitraukiant banko kortelės, o kvitą gauti elektroniniu paštu.
„Ne tik pandemija, bet ir technologinės pažangos sukuriamas patogumas gyventojus skatina rinktis bekontakčius mokėjimo būdus. Prieš trejus metus pasiūlyta galimybė susieti programėlę su banko kortele pritraukia vis daugiau gerbėjų, kadangi tai ir patogu, ir greita – atsiskaitant už prekes, jei suma neviršija 250 eurų, tereikia kasoje nuskenuoti QR kodą“, – pasakoja T. Bazys.
Kad apsipirkimas lankytojams būtų dar sklandesnis, šiemet „Maxima“ atnaujina ir plastikines lojalumo korteles, visas jas keisdama į bekontaktes. Turintiems programėlę tuo rūpintis nereikia – visus patogumus jie jau turi išmaniajame telefone.
Daug teigiamų įvertinimų sulaukia ir galimybė programėlės vartotojams atsisakyti popierinių kvitų – vietoj jų į elektroninį paštą nusiunčiamas elektroninis. Tą jau padarė beveik 50 tūkst. „Maximos“ pirkėjų. Tai leidžia patogiau ir efektyviau sekti savo išlaidas, mat kitaip nei popieriniai, elektroniniai kvitai niekur nepasimes. Be to, pasirinkus šį aplinkai draugišką būdą, prisidedama ir sprendžiant atliekų bei popieriaus pertekliaus problemas.
Programėlėje taip pat paprasta surasti artimiausią „Maxima“ parduotuvę ir jos darbo laiką, atnaujinti savo kontaktinę informaciją, palikti atsiliepimą apie įsigytą prekę, užduoti klausimą ar pateikti pasiūlymą.
„Mūsų užduotis – pasirūpinti, kad kiekvieno pirkėjo patirtis būtų kuo sklandesnė ir patogesnė. Nuolat stebime pirkėjų įpročius, analizuojame jų atsiliepimus, pageidavimus – ir taip atrandame kelius tobulėjimui. Pavyzdžiui, atsižvelgę ir gautus komentarus, pernai programėlėje supaprastinome prisijungimą tiems, kurie neturi arba nenori turėti plastikinės kortelės. Dabar virtualią kortelę jie įsigyti gali vos per keliolika sekundžių“, – atkreipia dėmesį T. Bazys.
Pasak jo, klientai noriai naudojasi ir galimybe programėlėje palikti pagyrimą ar padėką „Maximos“ darbuotojams. Pagal šiuos pirkėjų įvertinimus jau ne vienerius metus renkami mėnesio „Herojai“, kuriems už išskirtinį dėmesį klientams įmonė padėkoja ir finansine paskata.
Apie prekybos tinklą „Maxima“
Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.
Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”