turinio strategija

Paprasčiausia turinio strategija, kuri 100 proc. padės SEO

turinio strategija

Turinio strategija yra taisyklių rinkinys, nusakantis, kaip ir koks turinys turi būti ruošiamas ir publikuojamas jūsų įmonės vardu. Arba įmonės atstovo. Turinio esmė – populiarinti jūsų įmonės vardą arba prekės ženklą, didinti pardavimus, ir, žinoma, gauti atgalinių nuorodų iš kokybiškų šaltinių, kad padėtumėte savo puslapio SEO.

Trumpa turinio strategija

Ją galima aprašyti viename puslapyje. Štai kad ir taip:

  1. Už turinį atsakingas Petras. Prieš publikavimą viską peržiūri direktorius.
  2. Turinį ruošia Petras arba jo surasti rašytojai. Mėnesinis biudžetas – ne daugiau kaip 200 eur. + PVM.
  3. Per mėnesį paruošiami 6 straipsniai:
    1. 1 straipsnis į spaudą arba kitus normalius blogus.
    2. 2 straipsniai į savo puslapį.
    3. 3 SEO straipsniai su einamaisiais raktažodžiais.
  4. Straipsniuose turi būti paminėtas mūsų puslapio interneto adresas, taip pat ir direktoriaus citata, kad būtų solidžiau.
  5. Straipsnius iš mūsų puslapio siūlome perpublikuoti mainais į atgalinę nuorodą žiniasklaidai. Tik tuos, kurie nėra reklaminiai.
  6. Publikavus straipsnį, juo pasidaliname įmonės socialiniuose tinkluose – LinkedIn ir Facebook. Petras paragina kolegas jais taip pat pasidalinti per 3-5 dienas po publikavimo.
  7. SEO straipsniuose turi būti dvi nuorodos: viena ant mūsų įmonės pavadinimo arba interneto puslapio adreso ir veda į pagrindinį puslapį. Kita turi eiti į vidinį puslapį ant ilgo raktinio žodžio arba klausimo.
  8. Straipsnių iliustracijos parenkamos iš mūsų katalogų – jokių vagysčių iš interneto!
  9. Kiekviename straipsnyje turi būti vienas iš mūsų Youtube video.
  10. Sausio mėnesį yra koreguojami esami mūsų puslapio tekstai. Korekcijos apmokamos iš likusių nepanaudotų mėnesinio turinio lėšų.

Aišku, viskas turėtų būti aprašyta šiek tiek plačiau, pavyzdžiui, kokia straipsnių apimtis, ko kalbėti, o ko nesakyti, kas yra auditorija ir t.t. Tokio plano nesudėtinga laikytis, nes tada tikrai po metų Petras galės pateikti ataskaitą su 48 straipsniais ar net daugiau.

Kuo tai gerai SEO?

SEO specialistai pataria publikuoti naują turinį už savo puslapio ribų su atgalinėmis nuorodomis, kad būtų išlaikytos esamos pozicijos Google ar net pagerintos. Tiesiog Google tada mato, jog įmonė nuolatos kuria turinį ir suteikia daugiau autoriteto „taškų“. Yra įtarimų, kad Google galimai vertina ir neaktyvias nuorodas, jei pamato kur tekstuose interneto puslapio adresą. Todėl net jei straipsnis neturi aktyvių nuorodų, jo įtaka, net jei ir labai minimali, taip pat gali būti reikšminga.

Kartais straipsnis gali pakilti aukščiau net už pagrindinį puslapį pagal tam tikrą raktinį žodį. Tada puslapį nesunkiai galima paversti pardavimų įrankiu. Tai gerai ne tik SEO, bet ir pardavimams.

Panašūs straipsniai:
 
MOMENTUM Atstatanti NDF veido emulsija, 30 ml
 
Acer Professional Series P1285B XGA (1024×768), 3300 ANSI lumens, 20.000:1, Black,
 
Samsung Galaxy J3 2016 J320F Black mobilus telefonas
 
PERFECT L292-G104 Vaikiškas laikrodis
Facebook Twitter

About rasytojas