Siekdami populiarinti savo prekės ženklą arba padidinti pardavimų skaičių, daugelis iš mūsų stengiamės ne tik sutaupyti, bet ir gauti didžiausią grąžą. Kaip tai padaryti, kai reklamos rinkoje yra siūloma tiek daug įvairių ir labai skirtingų priemonių? Viena veiksmingiausių ir pigiausių internetinės reklamos priemonių yra Google AdWords. Turbūt rasime mažai žmonių, kurie iki šiol bent kartą nebūtų girdėję apie šį reklamos būdą, tačiau ar daugelis iš mūsų žino apie jo efektyvumą?
Pirmiausia, jei norite pamatyti, kaip tai atrodo, atverkite savo interneto naršyklę ir į adreso laukelį įrašykite Google tinklalapio pavadinimą. Į atsivėrusio Google puslapio paieškos laukelį įveskite jums aktualius žodžius, pvz., automobiliai. Dažniausiai pasirodo pirmieji keli rezultatai, kurie išsiskiria iš visų kitų – šalia jų yra rodomas ženkliukas, kuris reiškia, kad tokie rezultatai yra reklama. Be to, reklaminiai rezultatai gana dažnai pasirodo ir dešinėje tinklalapio pusėje.
Tai išskirtinė savo verslo populiarinimo priemonė, nes kiekvienas šios didžiausios pasaulyje reklamos sistemos naudotojas dalyvauja realaus laiko Google AdWords aukcione. Tokiu atveju, jei kalbėtume apie jau minėtą pavyzdį, kiekvienas dalyvis siūlo tam tikrą kainą už raktinį žodį “automobiliai”. Tai reiškia, kad Google paieškos aukščiausioje pozicijoje bus rodomas tas tinklalapis, kurio savininkas aukcione pasiūlė didžiausią kainą, ir jo tinklalapis bei reklaminis skelbimas geriausiai atitinka visas keliamas sąlygas.
Tačiau tai ne vienintelis išskirtinumas, kurį gali pasiūlyti ši reklamos sistema. Svarbiausia, kad vartotojas gali pasirinkti mokėti tik tada, kai yra atvedamas klientas. Tai reiškia, kad jūs nebūtinai turite mokėti tik už reklamos parodymus. Toks metodas tinka tikrai ne kiekvienai verslo rūšiai. Todėl Google pasauliui pristatė labai puikią galimybę investuoti reklamai skiriamas lėšas tik į tokį būdą, kuris atveda tikslinius lankytojus ir klientus.
Be to, Google AdWords reklama žavi ir tuo, kad kiekvienas vartotojas gali kurti neribotą kiekį reklaminių kampanijų su skirtingais reklaminiais tekstais ir nuorodomis. Tai suteikia galimybę į savo tinklalapį pritraukti labiau suinteresuotų lankytojų, kuriems yra svarbios tam tikros prekės ar konkrečios paslaugos.