Kaip gaminti salotas, ne tik pavasariui?

  1. salotosStenkitės pasirinkti kuo įvairesnių spalvų

Pradžioje svarbu suvokti, kad kuo jūsų lėkštėje daugiau įvairių spalvų, tuo daugiau vitaminų ir gerai sveikatai reikalingų medžiagų Jūs gausite. Pavyzdžiui žalia spalva daržovėse, reiškias, kad jose yra gausu chlorofilų, kurie puikiai stimuoliuoja imuninę sistemą. Jie taip pat idealiai pakelia organizmo tonusą. O štai raudona spalva, tai likopenas, kuris padeda tirpdyti „blogąjį“ ir mums nereikalingą cholesterio perteklių. Oražinė spalva – beta-karotinias, ji padeda sustiprinti kraujagysles ir pagerina mūsų regėjimą. Geltonose daržovėse pilna bioflavanoidų, jie puikiai gerina virškinimo sistemos darbą. Mes nuolat privalote rinktis daržoves, taip, kad jos būtų ne tik gardžios, bet ir mirgėte mirgėtų įvairių spalvų.

  1. Pagrinde rinkitės – žalias daržoves

Mokslininkai yra visiškai įsitikinę, kad būtent žaliose daržovėse daugiausia vitaminų. Jūs negalite pamiršti tiek žaliosios paprikos, tiek avokado ar salotų lapų. Kai gaminate salotas, būtinai įsidėkite krapų, rukolos, o galbūt petražolių ar rūgštynių – pagal savo skonį. Galite įsidėti ir juos visus, kuo jų gausiau, tuo bus naudingiau sveikatai.

  1. Gardinkite riešutais

Jaučiate galvos svaigimą ar apėmė bloga nuotaika? Tai gali būti labai aiški geležies trūkumo problema. Norint, kad organizmas pasisavintų daugiau geležies, reikia valgyti daugiau riešutų. Taipogi riešutai yra labai maistingi, bei puikiai padeda įveikti stresą, nemiga ir dar gerina odos būklę. Jų negalite pamiršti.

  1. Privalote rinktis sveikus užpilus

Majonezą išmeskite lauk ir niekada jo nebepirkite. Idealiausia salotas paskaninti yra nerafinuotu aliejumi. Jame rasite daugiau organizmui naudingų medžiagų nei rafinuotame. Taip pat, šiame aliejuje yra vitamo F, kuris idealiai pristabdo aterosklezorės formavimąasi. Taipogi jame yra vitamo A bei D, kurie anot mokslininkų stabdo senėjimą.

Jei salotos su aliejumi Jums neatrodo pačios skaniausios, tuomet rinkitės raugintus pieno produktus. Natūralus jogurtas arba kefyras tiks idealiai. Jogurto užpilas su česnaku ir žalumynais, tikrai paskanins Jūsų salotas.

  1. Neparmirkite daigintų grūdų

Grūduose pilna kalcio, kalio, vario, chromo, seleno, geležies, cinko, vitaminų B5, E, C, D, P, jodo, folio rūgšties. O štai daiguose visų šių elementų, o taip pat ir gerųjų riebalų, baltymų ir ląstelienos padvigubėja. Taip pat juose suyra tos medžiagos, kurios trukdo juos pasisavinti. Jei kiekvieną dieną į savo salotas įdesite sojos ar kviečių daigų, be didelių pastangų, pagerinti savo organizmo veiklą ir būseną.

Reguliariai valgydami salotas, tikrai pasijausite žvaliau ir būsite sveikesni.

Panašūs straipsniai:
 
SALE OUT. LG K10 (2017) M250N (Black) Single SIM 5.3“ IPS LCD 720×1280/1.5GHz/16GB/2GB RAM/Android 7.0/microSD/microUSB,WiFi,4G,BT LG K10 (2017) M250N Black, 5.3 “, IPS LCD, 720 x 1280 pixels, Mediatek, MT6750, Internal RAM 2 GB, 16 GB, microSD, Single SI
 
Išorinis diskas Seagate Backup Plus, 2.5“, 2TB, USB 3.0, Mėlynas
 
Lenovo ThinkPad X270 i5-7200U/8GB/512GB SSD/Intel HD Win10Pro Black Nešiojamas kompiuteris
 
Išorinis diskas LaCie Porsche P’9233 3.5“ 8TB USB3, Dizainas skirtas Apple Mac
Facebook Twitter

About Juozapas