plaukų kirpimas Vilniuje
Grožis

5 svarbiausi vitaminai plaukams

Stiprūs plaukai – kiekvieno prižiūrinčio save žmogaus svajonė. Kaip žinia, jų sveikata tiesiogiai atspindi mūsų fizinę būklę. Kuo daugiau esame fiziškai aktyvūs ir sveikai maitinamės, tuo mūsų organizmas jausis geriau ir tuo pačiu turėsime tvirtesnius plaukus.

Tiesa, ne visada laikomės šių principų – daug dirbame, prastai pavalgome ir žiūrėkite, jau būname nusilpę. Kartu kenčia ir mūsų plaukai. 

Žinoma, yra tokios paslaugos kaip plaukų kirpimas Vilniuje, kurios padeda pagerinti plaukų būklę specialiais preparatais, tačiau visa esmė vis tiek slypi savo organizmo stiprinime.

Taigi, šiandien straipsnyje apie tai ir pakalbėsime – 5 pagrindinius elementus, kurių reikia mūsų organizmui norint turėti stiprius plaukus.

Svarbiausi elementai sveikiems plaukams

Visus būtiniausius elementus sveikiems plaukams galime pasisavinti turėdami gerai subalansuotą mitybos planą. Tai reiškia, jog būtina vartoti visų pagrindinių produktų pakankamą kiekį – grūdinių elementų, daržoves, mėsą, pieną ir t.t. 

Sveika mityba – nėra savęs alinimas ar varžymas, tiesiog stenkitės valgyti kuo daugiau įvairovės ir atkreipti dėmesį į tai kas turės didžiausią maistinę vertę. Tam, kad užtikrinti, jog visko gaunate tiek kiek reikia, pasirinkite vartoti maisto papildus.

Plaukams labiausiai padedantys elementai yra šie:

  • Multivitaminai – multivitaminų kompleksas gali ženkliai padėti pasisavinti reikalingas medžiagas jei su maistu negaunate visko užtektinai. Juose daug cinko, B ir D grupės vitaminių. Būtent B ir D vitaminai atlieka didžiausią rolę stiprinant plaukų šaknis.
  • Geležis – geležis taip padeda plaukų augimui ir jų sveikatai. Jos trūkumas silpnina organizmą ir gali sukelti anemiją, kas lems nusilpusius ir slenkančius plaukus.
  • Omega-3 riebiosios rūgštys – Omega 3 rūgščių galima rasti ir natūraliai maisto produktuose, dažniausiai žuvies patiekaluose. Kaip papildą galima rinktis žuvies taukus kurie yra be galo svarbūs ląstelių sveikatai ne tik plaukams, bet ir apskritai visam kūnui.
  • Biotinas – dar vienas elementas kurį galima pasisavinti nusiperkant, kad ir itin paprastus papildus. Šis B grupės vitaminas atlieka labai svarbų darbą stiprinant plaukus ir nagus. Mūsų organizmui jo daug nereikia, taigi, bet koks didesnis biotino kiekis bus pašalintas kartu su šlapimu.
  • Cinko piritionas – cinko piriotionas yra ja vienas svarbiausių elementų mūsų plaukams ir norint jo pasisavint pakankamai nereikia net pirkti jokių specialių papildų, užtenka įsigyti geros kokybės šampūną. Taip, šampūnas taip pat turės reikšmės jūsų plaukų sveikatai, todėl labai svarbu pasirinkti aukštos kokybės variantą turintį daug cinko piritiono.

Pabaigai

Straipsnyje trumpai aptarėme plaukų sveikatą kokių elementų reikia mūsų organizmui reikia norint juos sustiprinti. Iš esmės viskas išsirutulioja iš bendro organizmo sveikatos – kuo daugiau būsime fiziškai aktyvūs ir valgysime tinkamai, tuo bus geriau ir mūsų plaukams. 

Na, o tinkami papildai ir plaukų priežiūros priemonės gali padėti pasisavinti trūkstamas medžiagas kurių negaunate pakankamai.