„Volkswagen“ oficialiai pradėjo išankstinę ilgai laukto naujos kartos „Tiguan“ prekybą Lietuvoje. Patobulintas vienas populiariausių prekės ženklo modelių išsiskiria pažangiomis naujomis technologijomis ir charizmatišku dizainu. Trečios kartos „Tiguan“ miesto visureigį jau galima užsisakyti visose „Volkswagen“ gamintojo atstovybėse. Bazinės komplektacijos modelio kaina prasideda nuo 31 300 eurų.
„Nuo pat modelio debiuto akimirkos tikėjome, kad „Tiguan“ gali tapti vienu populiariausių automobilių Baltijos šalyse. Augant SUV modelių populiarumui to siekėme dar energingiau – norėjosi, kad kiekvienas gyventojas pažinotų kažką, kas jau vairuoja „Tiguan“. Ir mums pavyko. Šis modelis atitinka daugelį automobiliams keliamų reikalavimų – pradedant praktiškumu ir dizainu, baigiant kasdienio naudojimo patogumu ir patikimumu. Nuo 2018 metų Baltijos šalyse buvo parduota beveik 10 tūkst. antros kartos „Tiguan“ automobilių. Maždaug 4 tūkst. iš jų – Lietuvoje. Esu tikras, kad aukščiausios klasės naujojo modelio dizainas, pažangios technologijos, švelniojo hibrido sistema ir įkraunamos hibridinės jėgainės leis pasiekti dar geresnių rezultatų. Tikiu, kad galime padvigubinti „Tiguan“ savininkų skaičių Baltijos šalyse“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.
Svarbiausius trečios kartos „Tiguan“ modelio patobulinimus lėmė technologinė pažanga, pasiekta kuriant naująją „MQB evo“ platformą. Naujasis SUV yra ekonomiškesnis nei bet kada ankščiau – naujoji hibridinė pavara leidžia vien elektros režimu nuvažiuoti iki 100 km atstumą. Visos „eHybrid“ versijos kintamąja srove (AC) bus įkraunamos dar greičiau, o į bazinę komplektaciją pirmą kartą įtrauktas ir įkrovimas nuolatine srove (DC). Ketvirtos kartos modulinės multimedijos sistemos (MIB4) pagrindu sukurtas subtilaus dizaino skaitmenimis prietaisų skydelis aiškiai perteikia informaciją ir leidžia naudotis naujomis paslaugomis bei programėlėmis
Tobulinant naujojo „Tiguan“ vairuotojo vietą ir vartotojo sąsają išskirtinis dėmesys skirtas intuityviam valdymui. Papildomą patogumą užtikrina pirmą kartą naudojamos iš „premium“ segmentui priskiriamo „Touareg“ modelio perimtos funkcijos – „IQ.Light HD“ matricos priekiniai žibintai ir priekinės sėdynės su masažo funkcija. Vidutinio dydžio miesto visureigyje taip pat debiutuoja optimalų komfortą bei dinamišką valdymą užtikrinanti „DCC Pro“ adaptyvaus pakabos valdymo sistema.
Ryškų „Tiguan“ progresą pabrėžia naujajame modelyje pirmą kartą montuojamos naujosios „ergoActive Plus“ sėdynės su pneumatinėmis keturių krypčių juosmens atramomis ir 10 taškų masažo funkcija. Su šiomis sėdynėmis taip pat veikia programuojama automatinė sistema, kuri esant tam tikrai temperatūrai aktyvuoja šildymą arba vėdinimą.
Į standartinę naujos kartos „Tiguan“ modelio įrangą įtrauktos visos pažangiausios saugumo sistemos. Drauge su persirikiavimo pagalba, autonominiu avariniu stabdymu, eismo juostos palaikymu ir galinio vaizdo kamera, dar veikia ir dinaminis kelio ženklų atpažinimas. Be to, modelyje diegiamos įvairios papildomai siūlomos sistemos.
Naujasis „Tiguan“ yra maždaug trimis centimetrais ilgesnis už dabartinį modelį. Aukščiu, pločiu ir ratų baze automobilis beveik nesiskiria nuo pirmtako. Efektyvų erdvės išnaudojimą geriausiai iliustruoja naujojo modelio bagažinės talpa: nors SUV yra tik šiek tiek ilgesnis, bagažinės tūris padidėjo 37 litrais ir kraunant daiktus iki galinių sėdynių atlošų viršaus dabar siekia 652 litrus.
Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”