Įvairūs

Ūkininkų produkcija parduotuvėse – vis populiaresnė

Šiandien retas raugia namuose kopūstus, kepa juodą duoną ant ajerų ar rūko legendinį skilandį, tačiau tradicinė kaimiška produkcija yra kaip niekad paklausi. Senąsias lietuviškos virtuvės receptūras išsaugoję smulkūs šeimos ūkiai jau rado savo vietą ir didžiųjų Lietuvos prekybos tinklų lentynose.

„Šiuo metu dirbame su daugiau nei šimtu Lietuvos ūkininkų, tarp kurių esama ir didelių, ir smulkių šeimos ūkių. Specializuotuose „Linkėjimai iš kaimo“ skyreliuose išskirtinai siūlome kaimiškus, pagal senovines lietuviškas receptūras, dažniausiai – rankomis, pagamintus maisto produktus. Ieškome būdų, kaip padėti ūkininkams parduoti daugiau savo pagamintos produkcijos, o pirkėjams – ekologiškus ir pamėgtus lietuviškus produktus įsigyti ne tik turguose, bet ir bet kada – patogiu sau laiku – užsukus į šalia namų esantį prekybos centrą. Vietos produkcija visada buvo populiari ir paklausi tarp mūsų pirkėjų, o šiandien siūlomas „Linkėjimai iš kaimo“ asortimentas yra kaip niekad paklausus“, – sako prekybos tinklo „Maxima“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Ji pažymi, kad Lietuvos ūkininkų siūlomos produkcijos pardavimai pernai išaugo trečdaliu. Labiausiai augo rūkytų mėsos gaminių, konditerijos ir pieno produktų, saldžiosios bakalėjos (rankomis gamintų ledinukų ir kitų saldainių), konservuotos produkcijos (rauginti kopūstai ir uogienės) paklausa.

Smulkiuosius Lietuvos ūkininkus ir gamintojus vienijančio žemės ūkio kooperatyvo „Lietuviško ūkio kokybė“ vadovas Mindaugas Maciulevičius įsitikinęs, kad sėkmingo ir ilgalaikio bendradarbiavimo su lietuvišku prekybos tinklu „Maxima“ pavyzdys yra puiki paskata ūkininkams. „Patys ūkininkai ir gamintojai, jausdami savo produkcijos paklausos augimą, stengiasi dar labiau – plečia asortimentą, tobulėja, jiems atsiveria naujos rinkos, didesnės pardavimo ir žinomumo galimybės. Dauguma ūkininkų savo prekes parduoda lokaliai – vietiniuose  turguose ar mobiliuosiuose turgeliuose, tačiau bendradarbiavimas su „Maxima“ parodo, kad ir mažas šeimos ūkis gali puikiai tiekti produkciją  didžiausiam Lietuvos prekybos tinklui“, – pažymi M. Maciulevičius.

Jo teigimu, „Linkėjimų iš kaimo“ produkcijos išskirtinumas yra šviežumas. „Ūkininkų gaminamos produkcijos kelias yra labai trumpas – kiekvieną rytą patys ūkininkai atveža užsakytas prekes į „Maximą“ ir jas palieka „Linkėjimų iš kaimo“ skyreliuose. Taip mes galime tiekti net šviežią pieną, kurio galiojimo laikas itin trumpas. Pirkėjai tą vertina, todėl ūkininkų produkcija yra labai paklausi“, – sako žemės ūkio kooperatyvo „Lietuviško ūkio kokybė“ vadovas M. Maciulevičius.

Ekologiškus ir lietuviškos kaimiškos virtuvės produktus besirenkantis pirkėjas gali visą savo pirkinių krepšelį susirinkti vien iš „Linkėjimai iš kaimo“ asortimento. Šiuo metu „Maxima“ parduotuvėse siūloma rinktis daugiau kaip iš 550 skirtingų specializuotų „Linkėjimai iš kaimo“ prekių, tarp kurių: šviežios lietuviškos daržovės, vaisiai ir uogos, šviežia mėsa ir jos gaminiai, pieno produktai, kiaušiniai, duona, kulinarijos gaminiai, sultys, aliejus, medus, įvairios sėklos, prieskoniai ir kiti maisto produktai.

Daugybė „Linkėjimai iš kaimo“ gaminių turi tautinio paveldo sertifikatus, o nemaža jų dalis – apdovanoti „AgroBalt“ medaliais, kurie laikomi lietuviškaisiais „Oskarais“ šalies ūkininkams.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“