„Omnichannel“ mažmenininkas siekdamas pagreitinti skaitmeninę transformaciją paskyrė Vincentą Lootensą naujuoju skaitmeninės sistemos vadovu.
Liepos 12, 2021 05:23
CADEMPINO, Švecarija–(BUSINESS WIRE)–„Studio Moderna“ grupė, prekių namams ir buičiai daugiakanalės bei elektroninės prekybos lyderė Vidurio ir Rytų Europoje, pirmadienį paskelbė, kad Vincentas Lootensas prisijungė prie bendrovės kaip skaitmeninės transformacijos vadovas. Vincentas Lootensas bus tiesiogiai atskaitingas generaliniam direktoriui Janui Heere ir bus atsakingas už kompanijos skaitmeninės transformacijos strategiją ir daugiakanališkumo spartinimą.
Vincentas Lootensas yra aukščiausio rango lyderis, turintis didelės skaitmeninės transformacijos patirties įvairiose pramonės šakose, tvirtai atsidavęs aukštos kokybės klientų aptarnavimo užtikrinimui ir įspūdingais tempais augančių prekės ženklų kūrimui.
Vincentas Lootensas į „Studio Moderna“ ateina iš ribotos atsakomybės bendrovės „Sportmaster“, sporto prekių gamintojos ir mažmenininkės su 1,8 mlrd. eurų pajamų, kur jis užėmė e. komercijos direktoriaus pareigas. Užimdamas šį postą jis pasisakė už skaitmeninių technologijų pertvarką ir atvedė bendrovę integruoto daugiakanalio požiūrio link Rusijoje, Ukrainoje, Baltarusijoje, Kazachstane, Lenkijoje ir Danijoje. Prieš „Sportmaster“ jis ėjo vadovaujamas pareigas „Otto“ grupėje, ribotos atsakomybės bendrovėje „Private Trade“ („KupiVIP“), ribotos atsakomybės bendrovėje „Inbox“ (D-AIM), „TSUM“ („Mercury“ grupė), „Altadis“ ir „Altadis Balkan Star Russia“, kur jis kurdavo pajamų augimo strategijas, taip pat vystydavo ir pertvarkydavo komandas bei organizacijas apskritai.
„Džiaugiuosi, kad Vincentas prisijungė prie mūsų vykdomųjų vadovų komandos ir atsinešė svarios patirties elektroninės komercijos ir skaitmeninių technologijų srityje, nes dirbame siekdami padidinti skaitmeninę orientaciją ir paspartinti „Studio Moderna Group“ skaitmeninę transformaciją. Esu įsitikinęs, kad jis padės mums pilnai atskleisti skaitmeninį potencialą visoje įmonėje ir smarkiai paskatins įmonės tolesnius augimo siekius“, – sakė „Studio Moderna“ generalinis direktorius Janas Heere.
„Džiaugiuosi, kad prisijungiau prie „Studio Moderna“ grupės kaip skaitmeninės transformacijos vadovas vykdyti įmonės pertvarkymą į tvirtą vientisą daugiakanalį žaidėją skirtingose jos rinkose. Tikiuosi užmegzti tvirtą partnerystę su komandomis ir pradėti šią naują kelionę”, – pakomentavo V. Lootensas.
Apie „Studio Moderna“
„Studio Moderna“ grupė – prekių namams ir buičiai daugiakanalės bei elektroninės prekybos lyderė Vidurio ir Rytų Europoje, kurios pajamos 2020 metais siekė 465 mln. eurų. Savo patikimais prekių ženklais, plačiu namų ir buities prekių asortimentu bei nuostabiomis istorijomis „Studio Moderna“ įkvepia daug žmonių ir pagerina jų kasdienį gyvenimą.
1992 metais įkurta „Studio Moderna“ yra pirmaujanti namų ir buities prekių kelių prekės ženklų mažmeninės prekybos partnerė, orientuota tiesiogiai į vartotojus ir turinti didelę klientų bazę Vidurio ir Rytų Europos šalyse. Pastaruosius 29 metus bendrovė puoselėja ir plėtoja klientų ryšius su savo stipriais prekių ženklais, siūlydama jiems kruopščiai parinktas produktų linijas ir ieškodama sprendimų jų namams, gyvenimui ir gerovei. Įmonė įtraukia savo klientus į darbą, išklauso jų poreikius ir bando pažvelgti į gyvenimą jų akimis, o tai sustiprina jų pasitikėjimą ir kloja tvirtus pagrindus tolesniam bendradarbiavimui. „Studio Moderna“ yra gerų ketinimų, lojalių patarimų ir sąžiningo, greito ir kokybiško klientų aptarnavimo ratas. Bendrovės misija yra pasiūlyti geriausius įmanomus produktų variantus maksimaliai tiksliai ir tokiu tempu, kuris yra patogus patikimam partneriui – vartotojui.
Daugiau informacijos apie „Studio Moderna“ galima rasti apsilankius www.studio-moderna.com arba www.linkedin.com/company/studio-moderna.
Pagrindinis šaltinis : https://www.businesswire.com/news/home/20210712005329/en/