Šiuo metu niekas nesiginčytų su tuo, kad norint parduoti kokią nors prekę arba paslaugą – labai svarbu pasirūpinti tinkama reklama, kuri gali užtikrinti efektyvumą. Jei anksčiau pačios geriausios reklamos būdavo per TV arba radiją, tai šiuo metu didžiąją dalį jų į savo pusę patraukė internetas. Paprasčiausiai jame reklamuoti produktą yra kur kas pigiau, paprasčiau ir efektyviau.
Egzistuoja gana daug skirtingų reklamos internete būdų, tad taip pat reikia susidėlioti skirtingus aspektus ir kriterijus, kurie nuspręstų, kuris variantas konkrečiai Jums geriausias. SEO reklama šiuo metu dažniausiai linksniuojamas reklamos būdas. Trumpai paminėsime pliusus, kurie nulemia tokį populiarumą.
- SEO reklama yra vienas pigiausių būdų palyginus su efektyvumu, kurį ji teikia.
- Ji veikia ilgą laiko tarpą. Sakoma, kad SEO funkcionuoja tol, kol egzistuoja puslapis, kuris buvo optimizuotas.
- Ši reklama padeda surasti tikslinius klientus, o ne skleisti informaciją apskritai. Jeigu reklamuojate baldus – reklama nukeliaus iki tų žmonių, kurie ieško baldų. Pakeliamas stalas taps kur kas populiaresnis ir greičiau atrandamas, jeigu jį parduodami kompanija pasirūpins SEO optimizavimu.
- Užtikrinama, kad koks nors efektas tikrai bus pasiekiamas. Tai reiškia, kad galbūt jūsų puslapis nebus pačioje pirmoje Google pozicijoje, tačiau bent jau pirmame puslapyje – tikrai.
SEO reklama atliekama profesionalų, kurie puikiai išmano šio darbo specifiką. Svarbiausia suvokti, kad rezultatas nebus labai greitas. Jeigu manote, kad užsisakę paslaugą jau po poros dienų galėsite džiaugtis rezultatais – tuomet klystate. Šio tipo paslauga reikalauja kiek daugiau laiko. Tiesa, kantrybė atneša puikius rezultatus, kadangi reklama veikia labai ilgai.
AdWords prieš SEO reklamą?
Greta SEO labai dažnai minima ir Google AdWords, tad daugelis žmonių domisi, kuris variantas yra geresnis ir gebantis užtikrinti didesnę naudą. Vėlgi, atsakymas remiasi į tai, kaip greitai ir kokiam laiko tarpui verslininkas reklamos nori. Jeigu siekiama, kad pakeliamas stalas konkrečioje elektroninėje prekybos vietoje būtų išpopuliarintas labai greitai, tokiu atveju geriau yra Google AdWords, tačiau jeigu norima ilgalaikio efekto – SEO reklama geresnis pasirinkimas.
- SEO reklama kiek brangesnė nei Google Adwords. Tačiau jeigu matuotume kiek laiko ji veikia, t.y. kiekvieną dieną tektų iš naujo užsisakyti Google Adwords – ji kainuotų kur kas daugiau.
- SEO reklama pasiekia kur kas daugiau tikslingų vartotojų. Taigi, gaunama abipusė nauda ir asmenų neerzina pateikiamas reklamos būdas.
- SEO funkcionuoja nepalyginamai ilgesnį laiko tarpą. Reiškia, kad už ją nebemokate, tačiau reklama vis dar veikia. Tai ilgalaikė investicija.
- SEO paslaugos apima labai daug sferų: internetinės svetainės sutvarkymas, vidinė bei išorinė optimizacijos, tekstų kūrimas, reklama ir t.t.
Akivaizdu, kad pliusai nulemia, jog SEO reklama yra kiek stipresnis pasirinkimas lyginant šias dvi galimybes. Visi geri verslininkai vienareikšmiškai patvirtintų, kad reklama yra būtina. Kokią pasirinksite – kiekvieno Jūsų reikalas, tačiau jau geriau investuoti daugiau, tačiau džiaugtis akivaizdžiais rezultatais.
Pasikonsultuokite su profesionalais, kurių darbas suteikti informaciją ir patarti, kad pasirinkimas būtų geras. Susidėliokite prioritetus ir pasirinkite teisingai.