Įvairūs

Senjorai išgirdo prašymą: „Maximoje“ lankosi rečiau, bet perka daugiau

Šalyje paskelbus karantiną, lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pirkėjus skatino į parduotuves fiziškai užsukti kaip įmanoma rečiau ir apsipirkimus planuotis iš anksto. Panašu, kad į šiuos skatinimus sureagavo ir pažeidžiamiausia koronavirusui grupė – senjorai. „Maximos“ duomenys rodo, kad kovo 10-24 d. vyresni nei 65 metų AČIŪ lojalumo programa besinaudojantys pirkėjai į parduotuves užsukdavo beveik tris kartus rečiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu, bet prekių įsigydavo daugiau.

 „Nuo pat karantino įvedimo šalyje skatiname pirkėjus kuo rečiau lankytis parduotuvėse, rinktis elektroninės prekybos sprendimus. Matome, kad senjorai savo apsipirkimus pradėjo planuoti: į parduotuves jie užsuka kone tris kartus rečiau, tuo tarpu jų prekių krepšelis išaugo 34 proc.”, – teigia „Maximos“ Komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

E. Dapkienė priduria, kad asmenų, besilankančių parduotuvėje, saugumu rūpinamasi, tačiau prašo ir pirkėjų laikytis rekomendacijų. Saugaus atstumo išlaikymas – vienas efektyviausių būdų išvengti šiuo metu Lietuvoje ir pasaulyje plintančio koronaviruso „Covid-19“. Paprastose kasose įdiegtos organinio stiklo kasos, o savitarnos kasose dirbantiems asmenims ir apsaugos darbuotojams išdalinti specialūs apsauginiai skydeliai.

Prekybos tinklo klientai raginami dažniau naudotis savitarnos kasomis ir taip sumažinti kontaktą su paprastų kasų darbuotojais. Savitarnos kasos „Maximos“ tinkle yra dezinfekuojamos kas valandą. Dar viena priemonė kontaktui su kasininkais ir paviršiais sumažinti – bankinės kortelės. Jeigu paprastoje kasoje atsiskaitoma grynaisiais pinigais, juos siūloma dėti ant tam skirtos lėkštutės, o ne tiesiai kasos darbuotojui į rankas

„Maximos“ parduotuvėse klientai raginami dezinfekuoti rankas ir naudoti vienkartines pirštines – beveik mėnesį dezinfekcinį skystį ir vienkartines pirštines galima rasti vos atėjus į parduotuvę prie pirkinių vežimėlių ir krepšių. Parduotuvių darbuotojai taip pat turi pasirinkimą dirbti su vienkartinėmis pirštinėmis.

Prekybos tinklas „Maxima“ ėmėsi įvairių kitų priemonių klientų ir darbuotojų saugumui užtikrinti. Praėjusią savaitę mažmeninės prekybos tinklas paskelbė apie trumpinamą parduotuvių darbo laiką. Dabar didžioji dalis prekybos tinklo parduotuvių dirba nuo 9 val. iki 20 val.

Siekis užtikrinti dar geresnes higienos sąlygas turės įtakos ir taromatų darbui. Dėl darbuotojų ir klientų saugumo, taromatai nuo šiol dar dažniau valomi ir dezinfekuojami, todėl klientams nebus prieinami kasdien nuo 12 iki 13 val. bei nuo 16 iki 17 val. Šis laikas bus skirtas kruopščiam taromatų švarinimui ir dezinfekcijai.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“