Įvairūs

Seimo Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos narių Jurgio Razmos ir Andriaus Vyšniausko pranešimas: parlamentarai ragina užtikrinti galimybę dirbti nuotoliniu būdu

2020 m. lapkričio 20 d. pranešimas žiniasklaidai

Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) frakcijos atstovai Jurgis Razma ir Andrius Vyšniauskas apgailestauja dėl Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) atstovų bandymo sabotuoti galimybę Seimui dirbti saugiau.

„Vakar, LVŽS atstovams pareikalavus pertraukos, sutrukdyta pateikti Statuto pataisą, kuri užtikrintų galimybę, esant ekstremaliai situacijai ar karantinui, visas Seimo plenarinių posėdžių procedūras, išskyrus balsavimą, rengti nuotoliniu būdu. Opozicijos frakcija taip pat jau yra surinkusi parašus, kuriais šiai statuto pataisai reikalaujama ekspertinio vertinimo. Toks vertinimas pataisos priėmimą gerokai pavėlintų. Raginame kolegas būti atsakingais, susitelkti ir ieškoti sprendimų, ne blokuoti tuos, kurie tų sprendimų ieško. Seimui skubiai reikalinga galimybė dirbti saugiai, nes tai institucija, kurios darbas negali būti paralyžiuotas“, – apgailestavo J. Razma ir A. Vyšniauskas.

Pasak Seimo narių, diskusijos, kurios yra ilgiausia procedūra, nuotoliniu būdu – būdas dirbti saugiau. Balsavimai vyktų gyvai Seimo salėje, tačiau jie po diskusijų būtų sukeliami į vieną laiką, balsuojama būtų kiekvieno posėdžio pabaigoje.

„Šiandien pataisa jau galėjo pradėti savo kelią komiteto svarstyme. Deja, nepajudėjo ir nepajudės, panašu, dar ilgai. Tai ypač neatsakingas elgesys, turint galvoje, kad Seimo laukia biudžeto projekto svarstymas, naujos Vyriausybės programos tvirtinimas ir kiti svarbūs darbai“, – sakė TS-LKD atstovai.

Pasak Seimo narių, nuotolinio balsavimo šiuo metu dar negalima įgyvendinti, nes tai sudėtingesnis technologinis sprendimas, kuriam reikia laiko ir aktyvaus Seimo kanceliarijos indėlio. Kai bus išspręsti techniniai klausimai, bus teikiamos reikalingos Statuto pataisos.

Pranešimą paskelbė: Monika Kutkaitytė, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija