Įvairūs

Raktas į pirkėjų širdis – dėmesys parduotuvėje nerimstantiems vaikams

Kokie rūpesčiai lydi visą dieną, tokius juos pirkėjai atsineša ir į parduotuvę. Kasdienis apsipirkimas dažnam būna tiesiog dar vienas būtinas nuveikti darbas, tačiau kartais būtent ten sutikti žmonės pakels nuotaiką ir įžiebs šypseną visai dienai. Tokie darbuotojai lietuviškame prekybos tinkle „Maxima“ vadinami labai paprastai ir taikliai – herojais. 5 pirkėjų lūpomis pasakojamos lapkričio istorijos tik patvirtina, kad gerumo ir šilumos mūsų visuomenėje netrūksta.

Ne tik pardavėjai, bet ir pagalbininkai mamoms

Geriausiai apie dienos rūpesčius galėtų papasakoti mažamečius auginantys tėvai, kuriems tenka žongliruoti visa aibe darbų ir darbelių. Sulaukę pagalbos ir supratimo, jie negaili gražių žodžių geraširdžiams.

„Maloniai nustebino situacija savitarnos kasoje, kai stovėdami ilgoje eilėje su verksniuojančiu vaiku, buvome pakviesti į jos priekį. Dėl ko, tikiu, buvo sutaupyti ir mūsų, ir šalia buvusių pirkėjų nervai. Ačiū jums už tokius į klientų patogumą orientuotus darbuotojus“, – Vilniuje dirbančią kasininkę Iloną giria pirkėja.

Tokio dėmesio, tikėtina, sulaukia nemažai pirkėjų. Apie Iloną parduotuvės lankytoja sako: „Savitarnos kasoje dirbanti kasininkė yra viena geriausių ir maloniausių darbuotojų šioje parduotuvėje. Visuomet pasiruošusi padėti, pakonsultuoti. Vien nuo jos šypsenos norisi grįžti į šią parduotuvę dar ir dar“.

Su vaiku „Maximoje“ apsilankiusi klaipėdietė taip pat liko sužavėta paslaugumu. Prie kasos jai prisiminus, kad pamiršo nusipirkti vandens, pardavėja Virginija pati pasisiūlė nuskubėti jo atnešti – mamai su vaiku teliko ramiai palaukti.

„Noriu padėkoti už tokį paslaugumą ir tokį nustebinusį aktą, kuris ne tik pakėlė nuotaiką visai dienai, bet ir skatina eiti apsipirkti į „Maximą“ dažniau“, – patikina pirkėja.

Klaipėda jau gali garsėti pardavėjomis, kurios priverčia šypsotis. Kitoje uostamiesčio parduotuvėje pirkėja taip pat prašo perduoti padėką kasininkei, ją pagirti ir įvertinti.

„Apsipirkinėjau su vaiku, ir jau ne pirmą kartą mus aptarnavo ta pati kasininkė. Esu nuoširdžiai jai dėkinga už jos nepriekaištingą darbą ir supratimą – visada, kai pamato, kad eilės gale stovi su vaiku, užleidžia į priekį labai maloniai bendrauja, o kas svarbiausia – labai maloniai kalbina vaikus, visada su šypsena“, – dėkingumą Rasai lieja pirkėja.

Padės ir pametus kortelę, ir ruošiant vakarienę

Šilto aptarnavimo sulaukia ne tik atskubėjusieji į parduotuvę su vaikais, bet visi lankytojai, kad ir kokios pagalbos jiems tądien prireiktų.

Į Prienų „Maxima“ užsukusiai pirkėjai galvoje mintys vijo viena kitą. Moteris atvirauja, kad tądien į ligoninę paguldžiusi artimą žmogų, skubėjo su reikalais po miestą: tai į vaistinę, tai į turgelį, tai į „Maximą“.

„Dienos pabaigoje pasigedau banko kortelės. Ieškojau, kur galėjau pamesti. Atrodė, kad „Maximoje“ rasti tai jau beviltiška – ten juk tiek daug žmonių praeina. Bet buvau sutikta maloniai, su šypsena“, – ją pasitikusiai kasininkei Renidai dėkoja lankytoja.

O kartais tereikia, kad kažkas palengvintų vakarienės gaminimo rūpesčius. „Noriu padėkoti mėsos skyriuje vėlai vakare mane aptarnavusiai darbuotojai, kuri sumalė jautieną – nors jau buvo išsiplovusi mėsmalę. Jau buvo vėlu, ir pasibaigus darbus norėjosi ką nors greičiau namie pasigaminti, o fasuoto jautienos faršo jau nebuvo, tad labai ačiū už nuoširdų darbą. Sveikatos jums“, – pirkėja linkėjo Vilniuje dirbančiai Janinai.

Už pirkėjo „ačiū“ – ir finansinė paskata

„Maximos“ Personalo departamento direktorės Tatsianos Ihnatovich teigimu, tokie pirkėjų atsiliepimai ypač vertinami darbuotojų. Gautas įvertinimas padeda ne tik tobulėti, gerina darbovietės mikroklimatą, skatina dar labiau stengtis dėl į parduotuves užsukančių pirkėjų, bet ir suteikia motyvacijos gerus darbus daryti kiekvieną dieną.

„Nuolat dedame pastangas, kaip kolegoms sukurtume kuo geresnes darbo sąlygas. Esame be galo dėkingi klientams, kad ir šie prie to prisideda – juk išgirsta padėka už darbą ir kliento šypsena gali būti būtent tai, ko tądien labiausiai reikia. O mes savo ruožtu pasirūpiname, kad mėnesio herojai sulauktų ne tik įvertinimų žodžiu, bet ir finansinės paskatos už savo pastangas“, – sako T. Ihnatovich.

Mėnesio herojai renkami remiantis pirkėjų atsiliepimais, todėl kiekvienas jų yra be galo svarbus. Parduotuvės lankytojai kviečiami juos išsakyti telefonu, internetu, mobiliąja programėle ir raštu. Tą padaryti galima net ir neįsidėmėjus darbuotojo vardo – pakanka nurodyti laiką, parduotuvę ir pagalbininko apibūdinimą.

Tokia „Maximos“ iniciatyva sumanyta norint sudaryti galimybę prekybos tinklo klientams padėkoti juos aptarnavusiems darbuotojams, kasdien besistengiantiems užtikrinti pačią geriausią apsipirkimo patirtį. Mėnesio herojams vadovybė ne tik padėkoja, bet ir suteikia papildomų finansinių paskatų.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”
Raktas į pirkėjų širdis – dėmesys parduotuvėje nerimstantiems vaikams