Įvairūs

Prekybos tinklo „Iki“ investicijos į prevencines priemones išaugo 4 kartus

Ruošiantis galimai antrai koronaviruso bangai, prekybos tinklas „Iki“ ir toliau investuoja į darbuotojų ir pirkėjų saugumą. Šiais metais išlaidos tam tikroms apsaugos priemonėms didėjo daugiau nei kelis kartus, o reaguojant į naujas aplinkybes pradėtos pirkti iki šiol nenaudotos asmeninės apsaugos priemonės. Prekybos tinklas pažymi, kad saugumo užtikrinimas parduotuvėse šiuo metu yra prioritetinė sritis.

Pasak Vaidos Budrienės, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės, palyginus apsaugos prekių kategorijos pirkimus šių metų kovo–rugpjūčio mėnesiais su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išlaidos šioms priemonėms yra 4 kartus didesnės.

„Darbuotojų ir pirkėjų saugumas yra mūsų prioritetas, todėl labai atsakingai vertiname visas kylančias rizikas ir dedame visas pastangas, kad užtikrintume visapusišką saugumą „Iki“ parduotuvėse. Pirmųjų aštuonių mėnesių duomenimis, mūsų išlaidos apsaugos priemonėms, skirtoms užtikrinti pirkėjų ir darbuotojų saugumą, kaip pavyzdžiui vienkartinėms pirštinėms, dezinfekciniam skysčiui, apsauginėms veido kaukėms ir kitoms, buvo 400 proc. didesnės nei pernai“, – sako V. Budrienė.

Pasak jos, šiais metais prekybos tinklas pirko ir tokias priemones, kurių anksčiau nereikėjo:  darbuotojams buvo nupirkta 10 tūkst. apsauginių veido skydelių ir 27 tūkst. daugkartinių veido kaukių. Tuo tarpu vienkartinių kaukių jau yra įsigyta 3 kartus daugiau nei pernai (400 tūkst. vienetų palyginti su 130 tūkst. vienetų 2019 m.), nitrilinių ir vinilinių pirštinių – beveik 3 kartus (7,8 mln. porų palyginti su 3 mln. 2019 m.).

Nuo metų pradžios iki rugpjūčio mėnesio prekybos tinklas yra nupirkęs apie 30 tūkst. litrų dezinfekcinio skysčio. Jis naudojamas dezinfekuoti paviršius „Iki“ parduotuvėse, pirkinių krepšelius ir vežimėlius, tarnybinėse patalpose. Juo taip pat pildomi dezinfekcinio skysčio dozatoriai, įrengti pirkėjams. Pirkėjams taip pat sudaroma galimybė apsiperkant dėvėti vienkartines pirštines – jų prekybos tinklas šiais metais nupirko 5 kartus daugiau – 25 mln. porų palyginti su 5 mln. praėjusiais metais. 

„Iki“ komunikacijos vadovė atkreipia dėmesį, kad su viruso plitimu išaugusi prevencinių apsaugos priemonių paklausa ateityje nežada mažėti, bet prekybos tinklas tam yra pasiruošęs.

„Augantis koronaviruso atvejų skaičius Lietuvoje ir visame pasaulyje leidžia daryti prielaidą, kad pagrindinės apsaugos priemonės infekcijai suvaldyti – dezinfekcinis skystis, vienkartinės kaukės – liks ne ką mažiau paklausios nei buvo šalyje įvedus karantiną. Mūsų tikslas yra užtikrinti nenutrūkstamą šių priemonių tiekimą, kad užtikrintume saugias darbo sąlygas mūsų darbuotojams ir saugų apsipirkimą „Iki“ parduotuvėse“, – teigia V. Budrienė.

Visose „Iki“ parduotuvėse yra įgyvendintos kompleksinės priemonės, padedančios užtikrinti saugumą: kasose įrengtos organinio stiklo pertvaros, prie kasų pažymėtas rekomenduojamas saugus atstumas, reguliariai dezinfekuojami paviršiai, pirkinių krepšeliai ir vežimėliai. Parduotuvėse privaloma dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones, pirkėjai raginami apsiperkant mūvėti vienkartines pirštines, pirkėjams įrengti dozatoriai su dezinfekciniu skysčiu. Taip pat duonos gaminiai, jeigu jie nėra patalpinti lentynose su pakeliamu dangčiu, atskirai pakuojami į tam skirtus maišelius.

Pranešimą paskelbė: Justina Polikaitytė, UAB „Publicum“
Prekybos tinklo „Iki“ investicijos į prevencines priemones išaugo 4 kartus