Įvairūs

Nors pirmasis lietuviškas derlius šiemet atkeliavo anksčiau, dalis daržovių ir uogų gali vėluoti

Pirmieji lietuviški agurkai lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuves šiemet pasiekė dar paskutinėmis vasario dienomis, neilgai trukus paskui juos atkeliavo ir pirmasis mūsų šalyje užaugintų pomidorų derlius. Braškės šiemet taip pat pasirodė balandžio pabaigoje, anksčiau nei pernai. Tačiau dėl sausų pavasarinių orų dalis lietuviško derliaus parduotuves gali pasiekti vėliau.

„Visada siekiame pasiūlyti didžiausią lietuviškų daržovių asortimentą ištisus metus. Vietinių augintojų derlių mūsų pirkėjai vertina labiausiai, todėl stengiamės, kad vos pasirodžiusios šviežios daržovės ir uogos pasiektų mūsų parduotuvių lentynas. Deja, derlius yra priklausomas nuo oro sąlygų, kurių niekas negali pakeisti. Pernai jį veikė pavasarinės šalnos, šiemet – sausra“, – sako Vilma Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė.

Šiuo metu laukiama, kol prasidės lietuviškų smidrų, rabarbarų, aviečių, gervuogių, šilauogių sezono pradžia.

Lietuviškų daržovių asortimentas auga

Pasak V. Drulienės, apie 80 proc. „Maximos“ parduotuvėse siūlomo šviežio maisto yra lietuviškas: „Matydami didelį daržovių poreikį, iš anksto pasirūpiname, kad kuo daugiau gėrybių į parduotuves atkeliautų iš Lietuvos augintojų laukų ir šiltnamių. Džiaugiamės ir neseniai pasirodžiusio Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) patikrinimo dėl pesticidų rezultatais, kurie parodė, kad rinkai tiekiamos šviežios daržovės yra saugios vartoti.“

Gegužę „Maximos“ parduotuvėse klientai dar gali įsigyti ir vietos augintojų burokėlių, bulvių, baltagūžių kopūstų. Jų kainos, palyginti su pernai tuo pačiu laikotarpiu, yra nepakitusios arba net sumažėjo. Pavyzdžiui, kopūstus ir bulves galima įsigyti apie 25 proc. pigiau nei pernai. Taip pat džiugina išsiplėtusi asortimente esančių daržovių pasiūla.

„Mūsų tiekėjas „Kietaviškių gausa“ šiemet pasiūlė kelias naujas pomidorų rūšis. Pirkėjai jau atrado geltonuosius „Vaikų“ pomidorus ir „Saldaininius“ pomidorus. Karantino metu pasikeitę pirkimo įpročiai rodo, kad klientai vis daugiau gamina namuose. Todėl galėdami pasiūlyti platų asortimentą ir galimybę rinktis suteikiame visiems galimybę atrasti naujus skonius. Pastebime, kad klientai renkasi ne tik įprastus raudonus pomidorus. Skirtingų spalvų, rūšių ir dydžių pomidorų pardavimai šį balandį išaugo kelis kartus“, – sako „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Pernai lietuviškas prekybos tinklas pardavė per 6,8 tūkst. tonų lietuviškų agurkų ir daugiau kaip 2,5 tūkst. tonų Lietuvoje užaugintų pomidorų. „Maximos“ duomenimis, lietuviškų agurkų paklausa piką pasiekia gegužę, o pomidorų – birželio mėnesį.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“
Nors pirmasis lietuviškas derlius šiemet atkeliavo anksčiau, dalis daržovių ir uogų gali vėluoti