Pavasario laukiame kiekvienas mūsų, tačiau yra viena visuomenės grupė, kuri, galima įsivaizduoti, šį metų laiką regi net sapnuose. Tai – baikeriai, kuriems „plieniniai“ žirgai (kaip supratote, tai – motociklai) tikriausiai yra kur kas brangesni nei vairuotojams automobiliai ar dviratininkams – dviračiai. Tiesa, šis hobi neretai tampa rimtų kivirčų priežastimi su antrąja puse (nebent ir ši – tokia pat „nučiuožusi“ ir dievina motosportą). Kodėl? Nes motociklai – tikri laiko bei pinigų rijikai! Tačiau malonumas atperka visas investicijas, ar ne?
Gali atrodyti, jog motociklai – tik turtingujų pramoga. Iš tiesų, kai kurie į savo dviratę transporto priemonę investuoja tokias sumas, jog eiliniam mirtingajam tai atrodo protu nesuvokiama. Stebėtis nereikėtų: skiriasi kiekvieno finansinės galimybės bei sprendimai, kam skirti turimas lėšas. Tačiau šis užsiėmimas tikrai nėra neprieinamas ir žmogui, kurio pajamos yra artimesnės statistinio lietuvio finansinėms galimybėms. Tiesa, šiuo atveju gali tekti labiau pasukti galvą, kaip rasti „įkandamą“ motociklą įsigijimui bei kokiu būdu šį „grąžinti“ į gyvenimą sugedus.
Toli gražu ne kiekvienas gali sau leisti įsigyti pageidaujamos komplektacijos naują motociklą iš salono (tačiau, kas žino, galbūt vieną dieną tokia svajonė taps realybe). Dažno motofano akys nukrypsta į dėvėtus motociklus. Visgi, pasirinkus šį variantą, būtinas didelis atidumas. Dažniausiai tarp parduodamų dėvėtų motociklų patenka tie, kuriuos savininkas, dėl avarijos ar kitų priežasčių, sąlygojusių gedimą, „nurašo“ kaip nevertus remontuoti. Dėmesį patraukęs motociklas neturėtų apsukti galvos. Reikia įvertinti ne tik faktą, kokia bus šio galutinė kaina atlikus remontą, bet ir atidžiai patikrinti, ar nėra jokių kitų gedimų, apie kuriuos nutyli pardavėjas (tam gali būti reikalinga ir šią sritį išmanančio asmens pagalba). Motociklas, objektyviai neįvertinus šio techninės būklės, gali atnešti labai skaudžių pasekmių…
Motociklai gali būti „reanimuojami“ naudojant ne tik naujas, bet ir dėvėtas detales. Toks variantas – ne tik ekonomiškas, bet ir suteikia galimybę įsigyti originalias detales (naujos šios kainuoja iš tiesų daug) vietoje naujų, tačiau abejotinos kokybės kinietiškų. Tiesa, tokiu atveju derėtų itin atidžiai pasirinkti meistrą, remontuosiantį motociklą: turi būti parenkamos kokybiškos dėvėtos detalės.