Booking.com
Nuolaida viešbučiuiSpausk ir atgauk 10 % nuo viešbučiui išleistos sumos.

Lietuviai ruošiasi Vasario 16-ąjai – tautinę atributiką perka ir sau, ir draugams

Didžiausioms valstybinėms šventėms žmonės pradeda ruoštis jau metų pradžioje. Prekybininkai pastebi, kad tautinės atributikos pardavimai piką pasiekia prieš pat vasario 16 dieną. Per šį laikotarpį šios prekių kategorijos pardavimai išauga beveik 20 proc., lyginant su kitu metų laiku. Apklausos rodo, kad Valstybės atkūrimo dieną kasmet mini apie 70 procentų Lietuvos gyventojų, o maždaug kas dešimtas šia proga dar ir išrenka simbolinių dovanų artimiesiems bei draugams.

„Geltona, žalia ir raudona spalvomis, Vyčiu bei kita lietuviška simbolika pažymėtos atributikos ir drabužių paklausa šokteli aukštyn jau metų pradžioje. Šiemet populiariausios tautinės atributikos prekės išlieka nepakitusios nuo pernai metų: tai suvenyrinės Lietuvos vėliavėlės, tautinių spalvų pirštinės bei kepurės, vyriškos bei moteriškos kojinės, megzti tautinių spalvų šalikai bei ženkliukai Lietuva. Ir nors didesnė šių prekių paklausa buvo juntama praėjusiais metais, kuomet minėjome Lietuvos šimtmetį, šiemet smulkesnė tautinė atributika vis dar susilaukia pirkėjų dėmesio. Skaičiuojame, kad per šiuos metus įvairios tautinės atributikos prekių esame pardavę jau daugiau nei 20 tūkst. vienetų“, – teigia lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Remiantis atliktomis apklausomis, dovanas artimiesiems ar draugams valstybinių švenčių proga dovanoja kas dešimtas „Maximos“ pirkėjas.

„Dažniausiai dovanojami smulkūs valstybės atributika pažymėti aksesuarai – raktų pakabukai, ženkliukai su šalies vėliava ar Vyčiu, taip pat tradicinis lietuviškas maistas. Šiais metais asortimente turime ir naujovių: valstybinių vėliavų rinkinį, automobilinį oro gaiviklį su Vyčio ženklu, marškinėlius su Lietuvos žemėlapiu. Tad savo artimuosius valstybinės šventės proga norintys pradžiuginti žmonės tikrai ras iš ko pasirinkti“, – priduria „Maximos“ komercijos vadovė.

Apklausų duomenys rodo, kad Valstybės atkūrimo dienai iš anksto ruošiasi apie dešimtadalis gyventojų, o ją švęsdami dauguma žmonių išsiverčia su nebrangia, simboline atributika, kurią perka papuošti namams ar padovanoti draugams, artimiesiems. Tam lietuviai dažniausiai skiria iki 20 eurų.

„Mūsų tinklo parduotuvėse pirkėjai šiemet taip pat pirko ir didelio formato valstybines vėliavas, jų esame pardavę jau kelis šimtus. Šis skaičius šiais metais mažesnis, kadangi pernai žmonės šių vėliavų pirko daugiau, ruošdamiesi valstybės šimtmečio minėjimui“, – sako V. Drulienė.

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ savo klientams siūlo daugiau nei šimtą skirtingų tautinės atributikos prekių, pusė jų yra pagamintos Lietuvoje.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rūta Pastarnokienė, UAB „Fabula ir partneriai“

Panašūs straipsniai:
 
Kingston SSDNow UV500 480 GB, SSD form factor 2.5“, SSD interface SATA, Write speed 500 MB/s, Read speed 520 MB/s
 
Logilink True Wireless Headset BT0044 Black, Bluetooth
 
Silicon Power Ultima U03 16 GB, USB 2.0, White
 
Nikon D3500 + AF-P DX 18–55 VR
Facebook Twitter