Įvairūs

Karantiną LiMA pavertė galimybe – tobulins viešojo kalbėjimo įgūdžius

Daugiau negu 1000 marketingo specialistų vienijanti Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) kartu su komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula“ trečiadienį pradeda naują iniciatyvą – „LiMA Talks“. Kiekvienas į naująjį projektą įsitraukęs asociacijos narys turės galimybę tobulėti viešojo kalbėjimo srityje – ir rengdamas pranešimą, ir teikdamas grįžtamąjį ryšį kitiems.

„Marketingo specialistams tenka dažnai kalbėti viešai – pristatant idėjas komandai, rezultatus valdybai, bendraujant su klientais ar dalijantis įžvalgomis su rinkos kolegomis. Todėl asociacijoje nusprendėme visi kartu tobulinti viešojo kalbėjimo įgūdžius. Pagalbą ir patarimų šioje tobulėjimo kelionėje suteiks viešojo kalbėjimo ir komunikacijos konsultantai iš agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“.  Esu įsitikinusi, kad „LiMA Talks“ projekto patirtis mums visiems bus labai naudinga ir padės kelti bendrą marketingo profesinės kompetencijos lygį“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

Komunikacijos paslaugų agentūros „Fabula“ direktorė Raminta Rimkienė teigia, kad viešojo kalbėjimo renginiai organizacijų viduje padeda atsiskleisti talentams, o kolegoms – geriau pažinti vieniems kitus. „Mūsų agentūroje „Fab Talks“ iniciatyva gyvuoja ilgiau negu trejus metus – kalbėjome scenoje, kalbame ir dabar – nuotoliniu būdu. Viešojo kalbėjimo įgūdžiai yra mūsų profesijos ir kompetencijų dalis. Gebėdami kalbėti aiškiai, tiksliai ir įtaigiai, mes didiname komunikacijos efektyvumą. Todėl labai malonu, kad mūsų patirtis, įžvalgos bei patarimai pravers LiMA nariams“, – dėsto R. Rimkienė ir priduria, kad geras kalbėtojas yra ne tik puikus oratorius, bet ir atidus klausytojas, sugebantis įsigilinti į auditorijos poreikius, atrasti sąlyčio taškų ir pasiūlyti aktualių sprendimų. Tad „LiMA Talks“ projekte klausytojų vaidmuo yra ne mažiau svarbus negu kalbėtojų.

LiMA vadovė A. Palaimaitė nurodo, kad prieš kiekvieną „LiMA Talks“ renginį bus atrenkami 5 nariai, norintys išbandyti savo gebėjimus. Paruošti 5–7 minučių trukmės kalbas jiems padės agentūros „Fabula“ konsultantai Balys Narbutas ir Artūras Pučėta.

B. Narbutas yra sukūręs bei įgyvendinęs daugelį kompleksinių ugdymo programų, apimančių asmeninius komunikacijos gebėjimus ir lyderystę, viešąjį kalbėjimą ir bendravimą su žiniasklaida, vidinę komunikaciją, darbuotojų motyvaciją ir organizacijų psichologiją, komunikacijos krizių valdymą. Jis nuolat veda mokymus bei teikia konsultacijas įvairių organizacijų darbuotojams, vadovams, verslo ir visuomenės lyderiams. Tuo tarpu A. Pučėta yra buvęs viešojo kalbėjimo ir lyderystės klubo „First Toastmasters of Lithuania“ prezidentas.

Per „LiMA Talks“ startą trečiadienį B. Narbutas ir A. Pučėta su įžanginio renginio dalyviais pasidalins mintimis apie pagrindinius sėkmingų pranešimų elementus, papasakos, kaip pritraukti ir išlaikyti auditorijos dėmesį, kaip įveikti scenos jaudulį ir būti autentiškais kalbėtojais.

Pirmasis LiMA narių išbandymas laukia gegužės 20 dieną, kai penki kalbėtojai nuotoliniu būdu pristatys savo pranešimus, o klausytojai juos vertins specialiose formose, be to, pastabų ir patarimų pateiks komisija.

„LiMA Talks“ idėja ore sklandė kone metus, o geriausią progą startui suteikė karantinas – nuotoliniu būdu sujungiame savo bendruomenę Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Visi aktyviai įsitraukiame į žodžių ir istorijų poligoną, kuriame mokysimės klausytis, kalbėti ir įkvėpti“, – apibendrina LiMA direktorė A. Palaimaitė, įsitikinusi, kad naujo formato renginys sėkmingai gyvuos ir karantinui pasibaigus.

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) – tai organizacija, vienijanti marketingo ir komunikacijos specialistus. LiMA įkurta 2004 metais, šiuo metu vienija daugiau nei 1000 marketingo srityje dirbančių žmonių. Asociacijos skyriai veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose.

Pranešimą paskelbė: Kristina Kukarevičiūtė, UAB „Fabula ir partneriai“