Įvairūs

Grigiškių „Maximos“ kasininkas liko sujaudintas: pirkėjos žodžiai leis investuoti į mokslus

Vienas pagyrimas gali ne tik praskaidrinti visą darbo dieną, bet ir svariai prisidėti prie tikslų įgyvendinimo – pavyzdžiui, padėti įsigyti priemonių mokslams. Taip nutiko Grigiškių miesto „Maximos“ parduotuvėje dirbančiam Maksimui Filistovičiui, kuriam palikta graži pirkėjos padėka atnešė mėnesio herojaus vardą.

Lietuviškame prekybos tinkle jau ne vienerius metus tęsiama padėkos darbuotojams iniciatyva, kai kiekvieną mėnesį skelbiami „Maximos“ herojai. Jie išrenkami remiantis pirkėjų atsiliepimais, o labiausiai pasižymėjusieji sulaukia ir finansinės paskatos.

Pirkėjai surado netikėtą alternatyvą

Situacija, kuri taip įstrigo pirkėjai Grigiškėse, buvo gana komiška: parduotuvėje tuo metu nebuvo moters ieškomo pūkų rinkiklio, tad pardavėjas Maksimas pasiūlė alternatyvą – nuvedęs į gyvūnų skyrių patarė įsigyti šunų plaukų surinkimui skirtą.

Po apsipirkimo palikdama atsiliepimą pirkėja džiaugėsi, kad tai buvo ne tik puiki išeitis ir geras darbas, bet ją dar kartą tiesiog sužavėjo darbuotojas.

„Šis jaunas žmogus tikrai išmano savo darbą. Toks įspūdis, kad žino, kur yra kiekviena prekė, žino parduotuvę kaip penkis savo pirštus, o jei prekės nėra – tikrai ras išeitį. Mačiau, kaip jis bendrauja ir su kitais klientais – malonu, kad yra tokių darbuotojų, dėl kurių norisi čia grįžti“, – gerų žodžių negailėjo pirkėja.

Jai pritaria ir Maksimo vadovė, parduotuvės Grigiškėse direktorė Aida Bertašiūtė: „Jis dar vos pradėjęs dirbti jau sulaukė pagyrimo už savo mandagumą, paslaugumą, pagalbą. Tie, kas su juo pabendrauja bent kelias minutes, su manim sutiks – jis turi bendravimo dovaną. Moka prieiti prie bet kurio žmogaus, kad ir kokio amžiaus bebūtų.“

Įkvėpimas – ir iš aplinkos

Maksimas Grigiškių „Maximos“ parduotuvėje dirba dar vos 11 mėnesių, tad prisipažįsta nustebęs, kad gavo mėnesio herojaus titulą.

„Dažniausiai aš gražių žodžių sulaukiu tiesiog kalbėdamas su klientais. Esu vietinis, o Grigiškės – nedidelės, jau pažįsti kone visų žmonių veidus, tad kai ateina nuolatiniai klientai – iškart net šypsena veide atsiranda, pasisveikini, vienas su kitu pasidalini gera energija“, – entuziastingai pasakoja Maksimas.

Komunikabilus vaikinas svarsto, kad ryšius su klientais užmegzti padeda ir „papildomos mylios“ nuėjimas. Pavyzdžiui, dažnai pirkėjai per klaidą pasiėmę ne tą prekę prie kasos stebisi, kodėl nesuteikiama nuolaida. Maksimas tuomet ne tiesiog atneša akcijinę prekę, bet klientui ir paaiškina, kad jis pats gali pagal brūkšninį kodą pasitikrinti, ar tikrai paėmė tą produktą.

Darbuotojų požiūriui į klientą įtaką daro ir paties kolektyvo klimatas, įsitikinęs Maksimas. „Man dar tik pradėjus darbus labiausiai padėjo tai, kad nebuvau mėtomas iš skyriaus į skyrių, kaip būna kitur, o vadovai, kolegos skyrė laiko paaiškinti taisykles, duoti patarimų. Kai pats sulauki pagalbos – tuomet ir pačiam norisi padėti kitiems“, – kalba jaunuolis.

Įvertinimą investuos į ateitį – pirks priemonių mokslams

Pajuokaudamas, kad ir Maksimo vardas įpareigojo eiti dirbti į „Maximą“, jis pripažįsta, kad aplikuodamas visgi didelių vilčių įsidarbinti neturėjo – kadangi studijuoja kolegijoje, bijojo, kad nepavyks suderinti darbo ir mokslų.

„Nustebau, kad direktorė iškart pasiūlė išeitį – sudaryti tokį darbo grafiką, kad galėčiau ir dirbti, ir mokytis. Išties buvo kiek netikėta ir labai malonu, kad darbdavys gali taip prisitaikyti“, – sako vadybą ir marketingą studijuojantis Maksimas.

Kartu su mėnesio herojaus vardu Maksimui įteikti ir 300 Eur, kuriuos vaikinas žada investuoti į studijas – o pirmasis pirkinys bus geros ir kokybiškos ausinės, kurios padės kokybiškai mokytis.

Darbuotojai gali nuversti kalnus

Ne vien Maksimas, bet ir dar trys „Maximos“ darbuotojos pelnė birželio mėnesio herojų vardus. Pirkėjų lūpose – padėkos už nuoširdžią pagalbą, atidumą visiems klientams ir neblėstančias šypsenas.

Štai Vilniuje dirbančią salės darbuotoją Olgą pirkėjai ragina saugoti – ji tikras turtas. „Rytas, 9.50. Iš didelio vežimo į lentyną neiškrautas kalnas salotų. Kalnas! Man be šansų jas paimt, nors matau, kad yra tai, ko noriu. Olga maloniai man atkapstė salotas iš dugno. Ji nuostabi, maloni ir paslaugi!“, – apie „kalno heroję“ atsiliepimą paliko klientas.

Kalnus darbe, tik jau perkeltine prasme, nuverčia ir Klaipėdoje dirbanti pardavėja Dalia. Pas ją visada malonu apsipirkti, kaip ir pas visą Liepojos gatvėje esančios parduotuvės kolektyvą.

„Jos pilna visur… Dūzgia lyg bitutė: kol vienas pirkėjas renkasi pyragą, ji jau kitam riekia sūrio, o trečiam prie mėsos skyriaus ji maloniai linkteli – kantrybės, tuoj būsi aptarnautas. Rytas ar vakaras – ji visada geros nuotaikos, šypsena neblėsta nuo jos skaistaus veido“, – giria darbuotoją pirkėjas Algirdas.

O kartais pakanka tik atidaus žvilgsnio ir suskubti padėti, kad įstrigtum klientui į širdį. Alytuje savitarnos kasoje dirbanti Ligita sulaukė gražių žodžių iš į darbą skubėjusios pirkėjos, kuriai savitarnos kasoje niekaip nepavyko rasti perkamų bandelių paveiksliuko.

„Priėjo pardavėja, atsiprašė ir pasiūlė savo pagalbą. Net nekviečiau! Net atsisukus į pardavėją nebuvau! Malonu, kad pardavėja pati stebi klientus ir jiems padeda. Ir svarbiausia – su šypsena, kas dabar labai reta“, – apsilankymą parduotuvėje prisimena pirkėja.

Klientų įvertinimas – pats svarbiausias

„Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė sako, kad šie atsiliepimai – vieni iš daugelio, kurių kas mėnesį sulaukia šaunūs, motyvuoti ir nuoširdžiai besistengiantys darbuotojai.

„Žodžiai turi didelę galią: prisiminkime, kaip kiekvienas jaučiamės, kai sulaukiame pagyrimo. Kasdien matau nuoširdžias mūsų kolektyvo pastangas pasirūpinti, kad pirkėjų patirtis parduotuvėje būtų kuo patogesnė ir malonesnė, tad klientų nuomonė yra pats svarbiausias rodiklis. O gražius pirkėjų atsiliepimus mes herojams pasaldiname ir papildomomis finansinėmis paskatomis“, – prie iniciatyvos jungtis kviečia E. Dapkienė.

Pirkėjai savo atsiliepimus apie „Maximos“ darbuotojus kviečiami išsakyti telefonu, internetu, mobiliąja programėle ir raštu. Herojai renkami remiantis būtent šiais įvertinimais, tad kiekvienas jų yra be galo svarbus.

Ši „Maximos“ iniciatyva sumanyta norint sudaryti galimybę prekybos tinklo klientams padėkoti juos aptarnavusiems darbuotojams, kasdien besistengiantiems užtikrinti pačią geriausią apsipirkimo patirtį.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba daugiau nei 12 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“
Grigiškių „Maximos“ kasininkas liko sujaudintas: pirkėjos žodžiai leis investuoti į mokslus