Įvairūs

Europiečiai „Lexus“ įvertino kaip patikimiausią automobilių prekės ženklą

Europos vartotojų organizacijos „Euroconsumers“ grupės narės paskelbė kasmetinio automobilio patikimumo ir klientų pasitenkinimo tyrimo rezultatus, kuriuose jie palygino 37 skirtingus automobilių prekės ženklus. Tyrimas atskleidžia, kad Europos automobilių vairuotojai „Lexus“ laiko patikimiausiu prekės ženklu – „Lexus“ surinko rekordinį balų skaičių – 97 procentus.

„Lexus“ patikimiausiu prekės ženklu išrenkamas jau antrus metus iš eilės. Automobilių modeliai „Lexus NX 300h“, „IS 300h“ ir „CT 200h“ taip pat patenka į dešimtuką patikimiausių modelių savo kategorijose (visureigiai ir šeimos automobiliai).

„Lexus Baltic“ vadovas Raigo Kaseorg teigia, kad „Lexus“ nuolat kuria ką nors naujo, bet dėl to kokybė visiškai nenukenčia.

„Tapti patikimiausiu prekės ženklu antrus metus iš eilės nėra atsitiktinumas – dėl tokio įvertinimo „Lexus“ dirba dešimtmečius. Tai, kad trys „Lexus“ hibridiniai modeliai patenka į patikimiausių dešimtuką dar kartą patvirtina pramonėje pirmaujančią „Lexus“ hibridinės sistemos kokybę, ilgaamžiškumą ir patikimumą“, – teigė R. Kaseorg.

Prie šių vertinimų prisidėjo daugiau nei 43 000 vartotojai iš Belgijos, Prancūzijos, Italijos, Portugalijos ir Ispanijos. Jie vertino 37 skirtingų automobilių gamintojų 400 automobilių modelius. Dalyviai buvo pakviesti užpildyti internetinę anketą, kurioje prašyta nurodyti savo automobilio amžių, nuvažiuotų kilometrų skaičių ir iškilusias problemas bei gedimus, su kuriais teko susidurti. Remiantis šiais duomenimis, apskaičiuojamas kiekvieno prekės ženklo patikimumo balas.

Automobilių patikimumo ir klientų pasitenkinimo tyrimai yra nepriklausomi nuo apklaustų prekės ženklų ir nėra nė vieno jų finansuojami. „Euroconsumers“ yra Europos vartotojų grupė, siekianti skatinti vartotojų informavimą, ginti jų teises ir individualizuotas paslaugas 5 šalyse: Belgijoje („Test-Aankoop“ / „Test-Achats“), Italijoje („Altroconsumo“), Portugalijoje („DECOProteste“), Ispanijoje (OCU – „Organisation of Consumers and Users“), Brazilija („Proteste“).

Apie „Lexus“

„Lexus“ savo kelionę pradėjo 1989 metais su dvejais prabangiais sedanais ir pažadu siekti tobulumo. Nuo to laiko „Lexus“ tenkino prabangos klientų poreikius daugiau nei 90-yje valstybių. „Lexus“ – prekės ženklas turintis aiškią ateities viziją, kuriantis išradingas technologijas, siekiantis drąsių dizaino sprendimų ir puikių rezultatų.

Daugiau informacijos: 
Ivo Kallasmaa 
Generalinis direktorius / vyresnysis konsultantas
Dalton PR Agency 
+372 506 4593 
ivo@dalton.ee 
https://lt.lexus.lt/ 
https://www.facebook.com/lexuslietuva/ 

Pranešimą paskelbė: Goda Diečkutė, UAB Headline agency