Įvairūs

Estiškų prekių pasirinkimas „Maximoje“ – ir šventei kurti, ir sklandžiai eilinės dienos pradžiai

Lietuvos gyventojai Estiją prisimena ne tik per šventes, tokias kaip šiandien švenčiama Estijos nepriklausomybės atkūrimo diena, bet ir kasdien apsipirkdami. Baltijos šalių verslas bendradarbiauja aktyviai ir darniai, o Lietuvos gyventojai mėgsta estiškus maisto produktus bei palankiai vertina kitas prekes. Tai atskleidžia prekių iš Estijos įvairovė bei populiarumas lietuviškame prekybos tinkle „Maxima“.

„Lietuva, Latvija ir Estija yra susijusios, bendradarbiaujančios ir kartu augančios šalys. O tai, kad augdami patys padedame augti ir kitiems, tik įrodo, kad mūsų pasirinktas kelias yra tvarus. Todėl svarbi kaimynų šventė, Estijos nepriklausomybės atkūrimo diena, mums taip pat yra proga džiaugtis laisve. Juk visų Baltijos šalių istorinis pasirinkimas buvo toks pats“, – sako „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Lietuviškas prekybos tinklas Estijoje nuolat plėtoja partnerystes ir sėkmingai bendradarbiauja su tiekėjais ir gamintojais. „Tikriausiai ne kiekvienas žmogus ryte gerdamas mėgstamą kavą atkreipia dėmesį, kad jos pakuotė atkeliavo iš Estijos. Būtent kava mūsų parduotuvėse yra viena populiariausių iš Estijos atkeliaujančių prekių. Kavos pardavimus pranoksta tik estiški varškės produktai – kitas dažnas mūsų pirkėjų pasirinkimas pusryčiams“, – teigia „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Prekybos tinklo duomenimis, per septynis šių metų mėnesius pirkėjai įsigijo per 1,6 milijono Estijoje supakuotų kavos pakuočių, o varškės produktų pardavimai pasiekė 1,68 milijono – buvo 9 proc. didesni negu per tą patį laikotarpį pernai.

Estiško vandens ir šviežios žuvies pardavimai „Maximoje“ šiemet augo daugiau negu dvigubai, pjaustytų mėsos gaminių iš Estijos paklausa pakilo beveik 60 proc., pieno ir pieno gėrimų – beveik 50 proc., grietinėlės – 40 proc., sūrių – kone 20 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai.

„Maximos“ komercijos vadovė atkreipia dėmesį, kad estiškų prekių galima aptikti net penktadalyje visų prekių grupių. „Estai yra inovatyvūs ir aktyvūs partneriai, sugebantys pasiūlyti naujų produktų ir idėjų, o tai mums padeda tobulėti ir patenkinti pirkėjų poreikius“, – dalijasi V. Drulienė. Pasak jos, itin pasiteisino sprendimas išplėsti iš Estijos atkeliaujančių veganiškų produktų įvairovę – jų pardavimai per septynis šių metų mėnesius buvo daugiau negu penkiskart didesni lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Pasak V. Drulienės, partneriai iš Estijos taip pat padeda gausinti populiariausių prekių kategorijų, tokių kaip pieno produktai, asortimentą, be to, pristato vis daugiau šviežios ir šaldytos žuvies, grybų, vaisių ir uogų, desertų ir kisielių, aliejaus, riešutų, mėsos gaminių. Todėl iš „Maximos“ asortimente esančių estiškų produktų galima lengvai paruošti gausų vaišių stalą šiandien švenčiamai kaimynų šventei, jau nekalbant apie kasdienius pasirinkimus – maistą pusryčiams, priešpiečiams ar pietums.

Be maisto produktų, partneriai iš Estijos į lietuvišką prekybos tinklą taip pat tiekia drabužių ir avalynės, kūdikių prekių, plaukų priežiūros priemonių, buitinės chemijos prekių, indų, žaislų ir net žiemos sporto inventoriaus.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Ieva Sitnikovaitė, UAB „Fabula ir partneriai”