Esame sporto klubas, įsikūręs Lietuvos sostinėje Vilniuje. Tenka prisipažinti, jog šiuo metu juntame stagnaciją, kuri atsispindi ir mūsų klientuose, tai yra yra nuolatiniai klientai, kuriuos mylime ir gerbiame, tačiau dėl aršios vilnietiškos konkurencijos ir didžiųjų sporto klubų yra itin sunku pritraukti naujų klientų. Būtent dėl to svarstome įvairias galimybes ir mąstome, jog reklama galėtų būti išeitis. Mūsų sporto klubo reklamos vadybininkas gavo užduotį išanalizuoti kiek įmanoma daugiau reklamos rūšių ir pateikti pasiūlymus, kurias iš jų būtų tikslinga nukreipti į mūsų vartotojus Kadangi teko skaityti visą pateiktą medžiagą, norėčiau detalizuoti kiekvieną reklamos rūšį ir pagrįsti mūsų pasirinkimą. Pirmiausiai nusprendėme, – aktyvi reklama yra mūsų tikslas. Norime kuo mažesnėmis sąnaudomis būti intensyviai…