Populiarumas – kiekvienos įmonės tikslas, nes žinomumas ir gera reputacija garantuoja aukštesnius pardavimų kiekius, o tuo pačiu ir didesnį pelną. Tad, nieko nuostabaus, kad didžioji dalis įmonių, norėdamos patraukti potencialių klientų dėmesį, griebiasi tokių marketingo triukų kaip reklama. Visgi, gyvenant informacijos amžiuje, kyla klausimas ar tradicinė reklama vis dar yra efektyvi. Marketingo specialistai vieningai teigia, kad vienintelis efektyvus „senosios mokyklos“ marketingo būdas yra gandai bei atsiliepimai, o televizijos, radijo ar spaudos reklama jau seniai nieko nebedomina. Žmonės nuo reklamos ne tik pavargo, bet ir kiekvieną dieną gauna tiek daug perteklinės informacijos, kad nesugeba jos apdoroti ir įgavo tam tikrą imunitetą nereikalingai informacijai. Tačiau verslo sektoriui nereikėtų baimintis, kad liks nepastebėtas,…