Įvairūs

Šunyčiai Patruliai iš kino ekranų įsiveržė į „Maximos“ parduotuves

Pusryčiai – svarbiausias dienos maistas, o pusryčiauti ar poilsiauti su mėgstamais herojais visada smagiau. Todėl lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ siūlo susidraugauti su garsiaisiais Šunyčiais Patruliais, kurie šėlsta Lietuvos kino teatruose. Prekybos tinklo klientai gali rinkti lipdukus su šauniaisiais keturkojais ir už specialią kainą įsigyti pusryčių indų ar pagalvėlių su Šunyčių Patrulių atvaizdais.

„Siekdami, kad rugsėjis vaikams prasidėtų įdomiai ir spalvingai, dar vasaros pabaigoje pradedame akciją, bendradarbiaudami su visame pasaulyje žinomu „PAW Patrol“ – Šunyčių Patrulių – prekės ženklu. Visame pasaulyje populiaraus animacinio serialo veikėjai yra įkvepiantys pavyzdžiai vaikams, skatinantys gerus įpročius ir tinkamą elgesį. O sveiki, subalansuoti pusryčiai ir kokybiškas miegas yra labai svarbūs mažųjų sveikatai. Apie tai norime priminti su Šunyčių Patrulių lipdukų akcija“, – sako „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

Visose prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse akcija vyks šių metų rugpjūčio 24 d.– spalio 4 d. Lipdukuose vaikai lengvai atpažins mėgstamus animacinio serialo ir filmo veikėjus, šunyčius Seklį, Maršalą, Padangę ar Riedulį. Kiekvienas iš šunyčių pasižymi skirtingomis savybėmis ir charakterio bruožais, bet visus vienija noras smagiai leisti laiką, draugauti bei padėti kitiems, rūpintis aplinka. Šunyčių Patrulių kūrėjai įsitikinę, kad sekdami savo herojų nuotykius mažieji gerbėjai mokosi atjautos, drąsos, paslaugumo, lyderystės ir kitų vertybių.

Lietuvos kino teatruose jau rodomas pilnametražis Šunyčių Patrulių filmas, kuriame Nuotykių miestą gelbėja keturkojai didvyriai su 10-mečiu technologijų asu Raideriu priešakyje. Žiūrovai gali pamatyti, kaip vienas šuniukas susiduria su savo praeitimi Nuotykių mieste, o komandai ima padėti naujas sąjungininkas, išmintinga taksiukė Laisvė. Kartu apsiginklavę įdomiomis naujomis programėlėmis ir apranga, šunyčiai patruliai kovoja, kad išgelbėtų Nuotykių miesto piliečius.

Tad lietuviškai įgarsintame filme apstu iššūkių, kurie prie ekranų įprastai pritraukia žiūrėti animacinio serialo – netrukus prasidės jau devintas šio Šunyčių Patrulių sezonas.

O kad šunyčiai patruliai jaukiai įsikurtų savo gerbėjų namuose, padės „Maxima“. Kiekvienas klientas, pirkdamas nurodytą skaičių prekių, pažymėtų akcijos reklamine medžiaga (karuliais ar akcijos kainų juostomis), kasoje gaus akcijos lipduką. Taip pat lipdukų bus galima gauti už pirkiniams išleistas pinigų sumas.

Gautus lipdukus tereikės suklijuoti į specialią akcijos skrajutę, kurią galima pasiimti parduotuvės kasose.

Surinkę reikiamą kiekį lipdukų (5 lipdukus), pasirinktą akcijos prekę pirkėjai galės įsigyti su nuolaida iki 71 procento. Akcija bus taikoma Šunyčių Patrulių pusryčių indams bei pagalvėlėms – bus galima surinkti visą kolekciją.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“
Šunyčiai Patruliai iš kino ekranų įsiveržė į „Maximos“ parduotuves