Įvairūs

Šio gėrimo populiarumas tik auga: iš kavinių burbuliniai gėrimai keliasi į parduotuves

Jei vyktų geidžiamiausių gaiviųjų gėrimų rinkimai, šis jau ne vieną dešimtmetį Azijoje populiarus gėrimas tikrai atsidurtų sąrašo viršuje. Iš Taivano kilusios burbulinės arbatos vos pasirodžiusios tapo hitu ir Lietuvoje, tad nieko nestebina prie tokiems gėrimams skirtų kavinių nusidriekusios laukiančiųjų eilės. O tam, kad nereiktų laukti eilėse, lietuvių verslininkai sukūrė „OMG“ prekės ženklą. Kaip patys sako – paskatino meilė burbuliniams gėrimams ir akivaizdi problema, t.y. faktas, kad norėdamas jais pasimėgauti turėsi tam sugaišti laiko. Tad jau beveik metus lietuvių gaminamą naujovę – įvairių skonių burbulinę kavą – galima įsigyti prekybos tinkle „Maxima“.

Pasak Ernestos Dapkienė, „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorės, šaltų gaiviųjų gėrimų pardavimai pradeda augti vos pradėjus šilti orams. Su tuo gali būti susijęs mūsų įprotis atsigaivinti ne tik prisėdus kavinėje, bet ir tiesiog gurkšnoti išėjus pasivaikščioti.

„Įvairūs šaltos arbatos gėrimai jau yra tapę klasika. Tuo metu šalta kava dar tik auginasi savo pirkėjų ratą ir yra jautresnė sezonų įtakai. Pavyzdžiui, pusė šaltos kavos pernai buvo nupirkta būtent vasarą. Tiesa, pastebime, kad pernai, palyginti su pirmaisiais pandemijos metais, šaltos kavos pardavimai išaugo net 46 proc.“, – sako E. Dapkienė.

Dažniausiai pirkėjai renkasi visame pasaulyje žinomus kavos prekės ženklus, tačiau pamažu atranda ir lietuvių gamintojus, kurie neslepia ambicijų tapti pasaulinio lygio žaidėjais.

„Pernai buvome pirmieji savo parduotuvėse pristatę burbulinę ir dar Lietuvoje pagamintą kavą, dėl ko ypač džiaugiamės, nes visada siekiame palaikyti vietos gamintojus“, – pabrėžia „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė.

Užtruko dvejus metus

Jonas Karosas, šaltos kavos ir arbatos gėrimus kuriančios įmonės „OMG Bubble Tea“ vadovas, pasakoja, kad nuo idėjos iki produkto sukūrimo ir jo atsiradimo parduotuvių lentynose užtruko apie dvejus metus.

„Pradėjus gilintis į idėją ir išieškojus visą pasaulį, paaiškėjo, kad burbuliniai gėrimai mažmeninėse parduotuvėse neparduodami, nors rinkoje poreikis buvo didelis. Senasis gėrimų gamybos modelis yra daug paprastesnis ir nėra pritaikomas burbuliniams gėrimams, – teigia jis ir priduria: Todėl nebuvo kitos išeities kaip eiti sunkiausiu keliu ir viską nuo pradžių kurti patiems. Nėra sudėtinga pagaminti vieną burbulinę arbatą, bet pagaminti jų tūkstančius kokybiškai ir efektyviai yra iššūkis.“

Anot verslininko, po dviejų metų darbo ir nežinomybės, ar pavyks įgyvendinti idėją, džiugu dabar matyti Lietuvoje sukurtu gėrimu besidžiaugiančius žmones.

„Mus ypač motyvavo noras sukurti inovatyvų produktą, kokio pasaulyje dar nebuvo. Neįtikėtina, bet mumis nuo pirmos dienos pirmieji patikėjo ne mažos ar nišinės parduotuvės, o lyderis – „Maxima“. Sudėtingu karantino laikotarpiu tai tapo reikšminga parama mums, kaip jaunam lietuviškam verslui.“

Pagrindinis burbulinių gėrimų išskirtinumas yra burnoje sproginėjantys boba vaisių perlai, kurie yra gaminami iš naturalių vaisių sulčių. J. Karosas įsitikinęs, kad yra daug galimybių inovatyviai panaudoti sprogstančius burbuliukus ir kituose produktuose, pavyzdžiui, desertų ar pieno produktų gamyboje.

„Mūsų pagrindinis tikslas – eksportuoti šį Lietuvoje sukurtą burbulinį gėrimą į kuo daugiau užsienio rinkų. Siekiame, kad „OMG“ taptų pasaulyje atpažįstamu ženklu  –  nuvažiuoti į Londoną, Madridą ar Sidnėjų ir pamatyti jį visuose prekybos centruose“, – verslo planais dalijasi J. Karosas, „OMG Bubble Tea“ vadovas.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba daugiau nei 12 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“
Šio gėrimo populiarumas tik auga: iš kavinių burbuliniai gėrimai keliasi į parduotuves