Skaitmeninės rinkodaros galimybės šiuo metu yra plačios kaip niekada. Daugelis žmonių džiaugiasi, kad su tinkama reklama galima pasiekti išties labai daug, tik reikalingas smulkmenų derinimas ir tuo pačiu specialisto pasirinkimas, kuris padės rasti tinkamiausią strategiją Jūsų internetinės svetainės atveju.
Štai tuomet, kai norisi, kad kartą pas Jus apsilankę klientai grįžtų vėl – puikus pasirinkimas yra remarketingas, kuris vadinamas „antrojo šanso reklama“. Svarbiausia, kad ji yra beveik nepastebima, kad patys naršytojai gali džiaugtis, kad reklama jų neerzins, tačiau jie patys galbūt sėkmingiau pamatys tai, ką ko realiai nepavyko pamatyti iš pirmo karto.
Pirkti – neskubama
Nors šiais laikais internetinė prekyba tampa viena patraukliausių alternatyvų tokiu atveju, kai reikalinga konkreti prekė arba paslauga, tačiau daugelis žmonių neskuba pirkti. Kodėl? Kadangi naudojantis internetu galima labai greitai, labai patogiai palyginti skirtingas alternatyvas ir pasirinkti tą, kuri Jums labiausiai tinkama.
Žmonės ieško nuolaidų, tad dažniausiai užsukę tik peržiūri pasiūlymus, kurie yra puslapyje. Tuomet su turima informacija peržiūri ir kitus variantus, kol galiausiai labai dažnai pamiršta tą pirminį, kuris galbūt ir yra Jūsų internetinis puslapis. Štai tam ir yra skirtas remarketingas, kuris būtent ir padeda tam tikras prekes peržiūrinčiam žmogui atsiminti – ką jis matė. Taigi, tai naudinga ne tik verslininkams, tačiau taip pat ir naršytojams, kurie visada nori sumokėti kuo mažiau, tačiau džiaugtis gavę kuo daugiau.
Daugelis naršytojų yra susidūręs su remarketingo galimybėmis, tačiau dažnas paprasčiausiai nesuveda galų – kodėl tam tikri pasiūlymai yra jam pateikiamai. Visgi, jie tikrai neerzina, o galiausiai yra džiaugiamasi, kad pamatomi tokie variantai, kurie tikrai naudingi būtent vartotojui. O visapusiška nauda ir yra didžiausias remarketingo privalumas.
Remarketingo nauda verslui
Kadangi pats remarketingas yra labai įvairus – tad ir jo nauda gali būti labai skirtinga. Žinoma, kiekvieno verslo atveju reikalinga konkrečiai labiausiai verslui tinkama reklama, tiksliau – pasirenkama strategija, kuri padeda investuojat kuo mažiau – pasiekti kuo daugiau.
Visgi, nepriklausomai nuo pasirinktos strategijos, galia pabrėžti, kad remarketingo nauda verslui yra:
1. Skaičiai tikrai labai patrauklūs. Skaičiuojama, kad net 50 procentų naršytojų džiaugiasi, kad jie pamatė pakartotinę reklamą, kadangi buvo pamiršę, kad konkrečios prekės ieškojo. Tai juos paskatino grįžti ir įsigyti tai, ko reikėjo.
2. Žinoma, ši reklamos galimybė labai pasiteisina ir tokiu atveju, kai reikalinga tokia reklama, kuri padeda skleisti žinią apie konkretų verslą. Kuo vardas bus žinomesnis ir kuo nuoroda bus labiau įsimenama – tuo didesnė tikimybė, kad galiausiai verslas taps labiau konkurencingas ir tuo pačiu labiau įsimintinas.
3. Žinoma, gerinama reputacija, kadangi klientai visada labiau palankiai vertina tuos verslus, kurie yra matomi. Tai reiškia, kad kuo daugiau skirtingos skaitmeninio marketingo galimybės bus išnaudojamos – tuo ir nauda bus didesnė.
4. Dažnai klientus džiugina ir tai, kad jie labai greitai gauna jiems reikalingą informaciją. Tai padeda sutaupyti kuo daugiau laiko ir tuo pačiu gauti tikslinę informaciją, kuri naudinga konkrečiam žmogui.
5. Galiausiai, šio tipo reklamos valdymas yra labai paprastas, o kontroliuoti investuojamas sumas – galima. Reklama valdoma taip pat kaip ir Google ads. Taigi, galite nustatyti – kiek investuoti ir kiek gausite.
Štai toks tas remarketingas, kuris dažnai linksniuojamas kaip viena geriausių alternatyvų, kuri gali padėti Jūsų verslui būti kur kas labiau matomu, girdimu ir tuo pačiu kur kas labiau perkamu.
Parengta pagal Skaitmeninės rinkodaros agentūros „FAD“ pranešimą spaudai.