Įvairūs

„Popeyes®“ išplės legendinio restorano prekės ženklą į Rumuniją

Šiandien „Popeyes®“ prekės ženklas ir „Sterling Cruise“ džiaugiasi galėdami paskelbti apie naują išskirtinę plėtros sutartį, kuria siekiama plėtoti „Popeyes“ prekės ženklą Rumunijoje, įsipareigojant per ateinančius dešimt metų atidaryti 90 restoranų. Tai bus pirmasis šio restoranų tinklo atėjimas į regioną.

Šiame pranešime spaudai pateikiama įvairialypė informacija. Peržiūrėkite visą pranešimą čia: https://www.businesswire.com/news/home/20211028005370/en/

„Popeyes®“ išplės legendinio restorano prekės ženklą į Rumuniją (Nuotrauka: „Business Wire“)

„Džiaugiamės galėdami pasidalinti svarbiomis naujienomis iš Rumunijos, kur paskelbėme apie ambicingus planus atvesti į šalį vieną populiariausių keptos vištienos restoranų pasaulyje, – sakė Davidas Shearas, už „Popeyes Louisiana Kitchen“ tarptautines rinkas atsakingas vadovas. – „Popeyes“ yra vienas sparčiausiai augančių restoranų prekių ženklų JAV. Mūsų atėjimas į Rumuniją iliustruoja mūsų įsipareigojimą patiekti mūsų išskirtinį prieskonių, skonių ir patirties derinį daugiau svečių visame pasaulyje.“

Šis susitarimas žymi tęsiamus „Popeyes“ plėtros Europoje planus, kur šio prekės ženklo restoranai jau veikia Ispanijoje ir Šveicarijoje, o vėliau šiais metais planuoja atsidaryti ir JK. Vištienos mėgėjai Rumunijoje jau netrukus galės įsigyti visame pasaulyje žinomų „Popeyes“ gaminių, įskaitant firminį suvožtinį su vištiena ir kitus patiekalus. „Popeyes“ laikosi to paties recepto jau beveik 50 metų; jo garsioji kepta vištiena marinuojama mažiausiai 12 valandų, rankomis voliojama tešloje ir pabarstuose, o tada lėtai kepama iki tobulumo naudojant patentuotą techniką. Už meniu atsakinga nuosava profesionalių virėjų komanda, kurios aistra yra gerbiant praeitį tobulinti Luizianos skonį, maistą ir tradicijas.

„Neįtikėtinai didžiuojamės galėdami pristatyti garsųjį „Popeyes“ prekės ženklą Rumunijos žmonėms. Mūsų svečiams patiks legendinė „Popeyes“ patirtis ir nuostabi vištiena, garsinanti šį prekės ženklą visame pasaulyje, – sakė „Sterling Cruise“ atstovas. – Be to, šis naujas atėjimas į rinką prisidės prie Rumunijos ekonomikos, nes per ateinančius metus bus sukurta šimtai naujų darbo vietų. Labai nekantraujame.“

Be burnoje tirpstančio maisto, „Popeyes“ yra įsipareigojęs tiek restorane, tiek internetu maistą užsisakantiems žmonėms suteikti aukščiausio lygio svečio patirtį. Prekės ženklas Rumunijoje pristatys savo pirmaujančią rinkoje skaitmeninę patirtį, akcentuojančią kuo sklandesnį maisto užsakymą. „Popeyes“ restoranuose bus skaitmeniniai užsakymo ekranai, mobiliojo užsakymo, stalų aptarnavimo ir pristatymo galimybės, kad svečiai galėtų patogiai užsisakyti ir mėgautis skaniu „Popeyes“ maistu, kaip nori jie.

„Sterling Cruise“ yra kelių prekių ženklų restoranų grupė, įkurta 2014 metais, šiuo metu valdanti beveik 40 restoranų visoje Rumunijoje. Pirmasis „Popeyes“ restoranas Rumunijoje turėtų būti atidarytas 2022-aisiais.

Apie „Popeyes®“

1972 metais Naujajame Orleane įkurtas „Popeyes®“ skaičiuoja daugiau nei 45 metų istoriją ir kulinarines tradicijas. „Popeyes®“ išsiskiria unikaliu Naujojo Orleano stiliaus meniu, kuriame – aštri vištiena, vištienos piršteliai, gruzdintos krevetės ir kiti regioniniai gaminiai. Tinklo aistra Luizianos paveldui ir skonio kupinam autentiškam maistui leido „Popeyes®“ tapti vienu didžiausių pasaulyje greito aptarnavimo vištienos restoranų tinklų, turinčiu daugiau nei 3 300 restoranų JAV ir visame pasaulyje. Norėdami daugiau sužinoti apie šį prekės ženklą, apsilankykite „Popeyes®“ tinklalapyje http://www.popeyes.com/ arba pasekite mus feisbuke, tviteryje ir instagrame.

Apie „Restaurant Brands International Inc.“

„Restaurant Brands International Inc.“ (RBI) yra viena didžiausių pasaulyje greito aptarnavimo restoranų bendrovių su virš 34 mlrd. JAV dolerių siekiančiais pardavimais visoje sistemoje ir per 27 000 restoranų daugiau nei 100 šalių. RBI priklauso trys pasaulyje žinomiausi ir ikoniškiausi greito aptarnavimo restoranų prekių ženklai: TIM HORTONS®, BURGER KING® ir POPEYES®. Šie savarankiškai valdomi prekių ženklai aptarnauja savo svečius, franšizės gavėjus ir bendruomenes ilgiau kaip 45 metus. Norėdami sužinoti daugiau apie RBI, apsilankykite bendrovės svetainėje adresu http://www.rbi.com.

Ateities perspektyvų turintys teiginiai

Šiame pranešime žiniasklaidai pateikiami tam tikri ateities perspektyvų turintys teiginiai ir informacija, kuri atspindi dabartinius vadovybės įsitikinimus ir lūkesčius dėl būsimų įvykių, iniciatyvų ir veiklos rezultatų ir atspindi tik tai, kas yra tuo metu, kai jie pateikiami. Šie ateities perspektyvų turintys teiginiai nėra būsimos veiklos garantijos ir yra susiję su įvairia rizika bei neapibrėžtumu. Šiuose ateities perspektyvų turinčiuose teiginiuose yra pareiškimų, įskaitant bet neapsiribojant, teiginius apie mūsų lūkesčius dėl „Popeyes“ verslo pajėgumo Rumunijoje artimiausiais metais atidaryti [90] restoranų; mūsų lūkesčius per ateinančius metus sukurti šimtus darbo vietų; mūsų lūkesčius dėl mūsų gebėjimo suteikti pirmaujančią rinkoje skaitmeninę patirtį Rumunijai ir mūsų lūkesčius, susijusius su mūsų gebėjimu atkartoti mūsų sėkmingą tarptautinę formulę svečiams Rumunijoje. Veiksniai, dėl kurių faktiniai rezultatai gali iš esmės skirtis nuo RBI lūkesčių, yra išsamiai aprašyti RBI dokumentuose JAV vertybinių popierių ir biržos komisijai ir Kanados vertybinių popierių reguliavimo institucijoms, pavyzdžiui, jos metinėse ir ketvirtinėse ataskaitose bei dabartinėse 8-K formos ataskaitose, ir apima toliau nurodytas rizikas: riziką, susijusią su mūsų gebėjimu sėkmingai įgyvendinti savo vidaus ir tarptautinio augimo strategiją, ir riziką, susijusią su tarptautine veikla; riziką, susijusią su mūsų gebėjimu konkuruoti šalies viduje ir tarptautiniu mastu itin konkurencingoje industrijoje; pasaulines ekonomines ar kitas verslo sąlygas, kurios gali turėti įtakos mūsų klientų norui ar galimybėms įsigyti mūsų produktus; mūsų santykius su franšizės gavėjais ir jų sėkmę bei riziką, susijusią su mūsų visiškai franšizės pagrindu veikiančiu verslo modeliu; mūsų rinkodaros ir reklamos programų bei franšizės gavėjų paramos šioms programoms efektyvumą. Išskyrus tai, ko reikalaujama pagal galiojančius įstatymus, neįsipareigojame atnaujinti šių ateities perspektyvų turinčių teiginių atsiradus naujos informacijos, susiklosčius vėlesniems įvykiams ar aplinkybėms, pasikeitus lūkesčiams ar dėl kitų priežasčių.

Peržiūrėti šaltinio versiją businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20211028005370/en/