Įvairūs

Po pasiteisinusio bandymo „Lidl“ mažina dar 100 prekių kainas

Prieš dvi savaites ilgam sumažinęs daugiau nei 100 populiarių prekių kainas, prekybos tinklas „Lidl“ žengia dar vieną žingsnį, kuris turėtų padaryti dar didesnę įtaką bendram kainų lygiui rinkoje. Atsižvelgdamas į faktą, kad kalėdiniu laikotarpiu didelei daliai pirkėjų nerimą kelia su šventėmis susijusios išlaidos, „Lidl“ skelbia sumažinantis dar 100 prekių kainas. Iš viso nuo gruodžio 10 d. pirkėjai ras daugiau nei 200 savo pamėgtų produktų dar pigiau nei įprastai.

„Lidl Lietuva“ užsakymu tyrimų bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktas tyrimas parodė, kad net trečdaliui (33 proc.) apklaustųjų kalėdiniu laikotarpiu nerimą kelia laukiančios išlaidos kalėdiniam stalui. Taigi, šiuo jautriu metu priimtas sprendimas sumažinti 200 populiarių prekių įprastas kainas palengvina naštą vartotojams ir leidžia šventes pasitikti ramiai, susitelkiant į tai, kas svarbiausia – savo artimuosius ir laiką su jais.

„Laikydami save kainų lyderiu, jaučiamės nešantys atsakomybę ir darantys įtaką bendram kainų lygiui šalyje. Prieš kurį laiką sumažinome daugiau nei 100 populiarių prekių įprastas kainas, o po pasiteisinusio bandymo prieš didžiąsias žiemos šventes palengvinti išlaidų naštą pirkėjams ir padėti jiems sutaupyti negaištant laiko akcijų paieškoms – padvigubiname dar labiau atpigusių nuolatinio asortimento prekių sąrašą. Šiuo ir kitais veiksmais nuolat grindžiame savo pažadą suteikti Lietuvos gyventojams galimybę gauti geriausią kokybę už palankiausią kainą“, – sako „Lidl Lietuva“ pirkimų departamento vadovas Linas Baltušis.

Pirkėjai sutaupyti leisiančius, dar labiau atpigusius nuolatinio „Lidl“ asortimento produktus visose parduotuvėse ras jau nuo šio pirmadienio. Daugiau nei 200 prekių sąrašas sudarytas atsižvelgiant į skirtingus vartotojų poreikius.

Į sumažintų prekių sąrašą pateko ne tik kiekvienam pirkėjui reikšmingą vietą krepšelyje sudarantys kasdienio vartojimo produktai, tokie kaip duona, cukrus, sūris, varškė, pienas, kruopos ir šviežia mėsa, bet ir tokios prekės kaip lašišų filė, ekologiškų prekių segmento produktai, rūkyti mėsos bei žuvies gaminiai, vaikų ir kitos prekės. Nuo šiandien padvigubėjęs atpigusių prekių sąrašas dar įvairesnis, o ypatingą vietą jame užima šiuo metų laiku aktualios prekės: kava,  šokoladas ar imunitetą stiprinantys produktai, tokie kaip tiesioginio spaudimo sultys, vaisių ir daržovių glotnučiai, medus.

Išsamesnis dar labiau atpigintų prekybos tinklo prekių sąrašas su kainomis viešai skelbiamas čia.

Šiuo metu Lietuvoje iš viso veikia 41 prekybos tinklo parduotuvė Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose ir Visagine. Bendrovė aktyviai tęsia plėtrą.

Pranešimą paskelbė: Justina Polikaitytė, UAB „Publicum“