Įvairūs

Pasiruošimas šv. Velykoms pasiekė piką: kokie saldainiai populiariausi?

Likus vos porai dienų iki šv. Velykų, fiksuojama, jog, lyginant su nešventiniu laikotarpiu, velykinių saldumynų paklausa išaugo keletą kartų. Klientai įsigyja kur kas daugiau šokoladinių kiaušinių su žaislais ir įprastų ar naujų skonių šokoladinių, vaflinių bei kitokių saldainių. Taip pat pirkėjai atranda ir anksčiau neragautus, ypatingus skonių derinius, kuriuose, pavyzdžiui, yuzu vardu žinoma japoniška citrina derinama su rozmarinu, o juodųjų pipirų karštis susipina su serbentų rūgštele.

Prekyba šventiniais saldumynais suaktyvėja likus maždaug trims savaitėms iki šv. Velykų, kai pirkėjai įsigyja 2–3 kartus daugiau saldainių negu įprastai. Net apie pusė milijono skanėstų – įvairūs šokoladiniai kiaušiniai su žaislais, o 4 iš 5 tokių kiaušinių – „Kinder Surprise“ – populiari Velykų zuikio ar Velykų bobutės dovana vaikams.

„Kuo arčiau šv. Velykos, tuo reikšmingiau kasdien auga saldainių paklausa“, – teigia „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė. Didžiausio susidomėjimo sulaukia specialiai šiai šventei pagaminti saldumynai, tačiau taip pat smarkiai auga ir kasdieniame pasirinkime esančių saldainių paklausa. Vien sveriamų šokoladinių saldainių pernai per tris prieššventines savaites buvo nupirkta 146 tonos, tai apie 20 proc. daugiau nei užpernai. Šių metų rezultatas jau artėja prie 100 tonų, o, ar pranoks pernykščius pardavimus, nulems pirkėjų pasirinkimas. Sveriamos karamelės ir sveriamų pieninių saldainių („Karvutės“, irisų ir pan.) pardavimai lietuviškame prekybos tinkle jau lenkia praėjusių metų rezultatus.

Šiuo metu „Maximos“ parduotuvėse siūloma daugiau nei 380 skirtingų pavadinimų saldainių. „Populiariausių saldainių sąrašas per kelerius pastaruosius metus kinta mažai. Klientai labiausiai mėgsta Lietuvoje pagamintus, tradicinius šokoladinius saldainius „Kregždutė“, „Raudonoji aguona“, „Miglė“. „Fortūna“, „Ananasiniai“ „Meška Šiaurėje“ – populiariausi vaflinių saldainių kategorijoje“, – dalijasi „Maximos“ komercijos vadovė.

V. Drulienė pažymi, kad daugumos populiariausių saldainių kaina išlieka tokia pati kaip ir prieš metus, o dalis gardumynų netgi atpigo. Duomenys rodo, kad šiemet prieš šv. Velykas „Maximos“ klientai jau nupirko 9,3 tonas „Vilniaus pergalės“ gaminamų vaflinių saldainių „Meška Šiaurėje“, kurių kilogramas kainuoja 7,58 euro. Populiariausių šokoladinių saldainių sąrašo viršūnėje prieš šv. Velykas karaliauja saldainiai „Nuts“, kurių kilogramo kaina kaip ir pernai siekia 4,49 euro. Šių kakavinio įdaro su skaldytais žemės riešutais saldainių, glaistytų pieniniu šokoladu, per tris savaites nupirkta beveik 7,5 tonos. Kitas populiarus pasirinkimas – saldainiai „Kregždutė“ (parduota 5,2 tonos), kurių kilogramas kainuoja 3,99 euro. Taip pat nepakito velykinio šokoladų rinkinio kaina – saldumynas 120 gramų pakuotėje kainuoja vos 89 centus, o šokoladinių kiškių rinkinys „Heidi“ – 1,99 euro, todėl saldžią dovaną Velykoms lietuviškame prekybos tinkle rasti paprasta.

Šiuo metu didžiausią saldainių įvairovę „Maximoje“ siūlo ilgametė prekybos tinklo partnerė – gamintoja ir tiekėja „Vilniaus pergalė“. Šie lietuviškų saldainių meistrai siūlo daugiau kaip 70 skirtingų gaminių. Greta tradicinių „Nomeda“, „Raudonoji aguona“, „Kregždutė“, „Meška Šiaurėje“ ar „Pupa“ šiemet žinomas gamintojas siūlo naujus, atradimais stebinančių skonių derinius, papildančius jau klasika tapusių saldainių porą – „Sostinės“ ir „Vilnius“.

Neseniai pristatyti riboto leidimo saldainiai „Sostinės“ – su japoniškos citrinos yuzu ir kvapniųjų rozmarinų skoniu ir „Vilnius“ – su juodųjų pipirų ir juodųjų serbentų skoniu „Maximoje“ tapo naujoves ir atradimus mėgstančių pirkėjų pasirinkimu. Naujų skonių derinių „Sostinės“ ir „Vilnius“ saldainių, kuriuos „Pergalės“ meistrai sukūrė kartu su Alfo Ivanausko VMG komanda, lietuviškame prekybos tinkle jau parduota atitinkamai 2,5 ir 3 tonos.

„Naudodama kokybiškiausias ir šviežiausias žaliavas išradingų ir patyrusių meistrų komanda sugebėjo klasikai pridėti naują skonio potyrį – puikiai tinkantį siekiant nustebinti švenčių proga. Rezultatai rodo, kad „Maximos“ klientai jau atrado ir palankiai įvertino mūsų naujuosius meistriškumo kūrinius“, – teigia „Vilniaus pergalės“ marketingo vadovas Justas Razmus. „Maximos“ duomenimis, visiems įprasto ir žinomo klasikinio skonio „Sostinės“ saldainių šiemet prieš Velykas parduota 4,5 tonos, o klasikinio skonio „Vilniaus“ saldainių – beveik 6 tonos.

Iš viso saldainius lietuviškam prekybos tinklui šiemet prieš Velykas tiekia 49 skirtingi tiekėjai.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Aistė Gražytė, UAB „Fabula ir partneriai“