Įvairūs

Pagalbos parduotuvėje sulaukę senjorai liko sužavėti: padėkas perdavė net artimieji

Apsipirkimas dažnam mūsų virtęs tokia įprasta rutina, kad savo parduotuvėje, atrodo, galime apsipirkti kone užsimerkę. Tačiau daliai mūsų visuomenės narių net ir kasdienės užduotys gali būti sunkiau įveikiamos, tad ypač svarbu pastebėti, kam reikia laiku ištiesti pagalbos ranką. Būtent už nuoširdžią pagalbą ir gerą nuotaiką bei patarimus liepą „Maximos“ herojams dėkojo klientai ir net jų artimieji.

Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėje Kėdainiuose dirbančiai pardavėjai Silvijai garbaus amžiaus pirkėjos anūkė dėkoja už nuolatinę pagalbą. Jos močiutei senatvėje jau dreba rankos, tad kai kurie darbai tiesiog pasidarė per sunkūs.

Laimei, parduotuvėje dirba Silvija, kuri jau ne kartą yra jai padėjusi – tai į maišelį prirenka šviežių bulvių, tai sugalvoja, kaip pirkinių krepšelį klientei būtų lengviau neštis.

„Mano močiutė norėjo įsigyti naują šluotą didelėje dėžėje, kurią jai nešti buvo nepatogu. Todėl paklausė darbuotojos – gal ši turi kokią virvutę, kad galėtų aprišti dėžę, ir tuomet būtų lengviau neštis. Darbuotoja labai maloniai sutiko jai padėti, dėžę nusinešė į sandėlį ir lipnia juosta ją apsukusi padarė „rankeną“, – už pagalbą pardavėjai dėkoja pirkėjos anūkė ir džiaugiasi, kad šioje parduotuvėje noriai padedama senyvo amžiaus žmonėms.

Panašūs komplimentai girdimi ir Lentvaryje, kur garbaus amžiaus pirkėja grįžusi namo artimiesiems papasakojo apie sulauktą pagalbą iš savitarnos kasose dirbančios kasininkės Laimutės.

„Ji yra labai labai paslaugi ir profesionali, – apie Laimutę atsiliepimą paliko senolės artimieji. – Klientė – 78 metų, jai sunku savitarnos kasoje susigaudyti, o ši darbuotoja visada prieina ir labai maloniai, greitai ir kompetentingai viską sutvarko.“

Vien prisiminus pardavėjas veide nušvinta šypsena

Kartais net jeigu ir nereikia pagalbos, vien šypsena, malonus aptarnavimas ar laiku gautas patarimas įstringa ilgam atmintyje.

„Kasdien nuo šeštadienio prisiminus tą žmogų, laikau šypseną veide“, – apie Klaipėdos „Maximos“ parduotuvėje dirbančią Svetlaną atsiliepia pirkėjai. Pripažindami, kad retai kada rašo atsiliepimus, šįkart jie sako negalėję susilaikyti – Svetlanos charizma ir atsidavimas tikrai sužavi.

„Ji visada pakelia nuotaiką, matosi, kad myli savo darbą. Klaipėdos „Akropolyje“ vis pataikome mišrainių ir viso kito įsidėti pas ją. Svetlana visada maloniai aptarnauja, pataria, padeda išsirinkti, pajuokauja. Vis stebiuosi, kaip žmogus taip su meile dirba savo darbą ir nepavargsta šypsotis“, – komplimentų negaili jie.

Savo maloniu bendravimu pirkėjus pradžiugino ir kaunietė pardavėja Aldona, kuri klientams mielai pasiūlo savo pagalbą, nuoširdžiai pataria, ką geriau pasirinkti.

„Po sunkios darbo dienos tai buvo labai mielos 5 minutės draugiško pokalbio. Šis aptarnavimas, darbuotojos parodytas dėmesys ir draugiškas pokalbis labai įstrigo ir pamalonino dienos pabaigą“, – Aldonai dėkoja klientai.

Pastangas svarbu pastebėti

Lietuviškojo prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė teigia, kad grįžtamasis ryšys yra neįkainojamos vertės jį gaunantiems darbuotojams.

„Sulaukti įvertinimai motyvuoja ir įkvepia darbuotojus. Net ir paprasčiausias „ačiū“ iš kliento jiems patvirtina, kad nuoširdžios jų pastangos yra pastebimos ir reikšmingos, o mes kliento padėką darbuotojui papildome ir finansiniu apdovanojimu. Labai vertiname visus pirkėjų atsiliepimus, nes jie mums padeda tobulinti klientų aptarnavimo procesus ir užtikrinti kuo patogesnį apsipirkimą parduotuvėje“, – sako E. Dapkienė.

Pirkėjai savo atsiliepimus apie „Maximos“ darbuotojus kviečiami išsakyti telefonu, internetu, mobiliąja programėle ir raštu, o remiantis būtent šiais įvertinimais renkami mėnesio herojai.

Kas mėnesį skelbiamiems herojams yra suteikiamos papildomos finansinės paskatos. Ši „Maximos“ iniciatyva sumanyta norint sudaryti galimybę prekybos tinklo klientams padėkoti juos aptarnavusiems darbuotojams, kasdien besistengiantiems užtikrinti pačią geriausią apsipirkimo patirtį.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba daugiau nei 12 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“
Pagalbos parduotuvėje sulaukę senjorai liko sužavėti: padėkas perdavė net artimieji