Įvairūs

Nuo vieno „Ačiū“ prie kito: jau 400 tūkst. pirkėjų ne tik lojalūs, bet ir išmanūs

Prieš daugiau nei trejus metus, 2019 metų vasarį, startavusi prekybos tinklo „Maxima“ mobilioji programėlė liepą perkopė 400 tūkst. vartotojų ribą. Prekybos tinklas skaičiuoja, kad šios programėlės turėtojai per metus vien iš specialių pasiūlymų sutaupė daugiau nei 600 tūkst. Eur ir dar sukaupė bent 1,9 mln. Eur „Maximos“ pinigų.

„Neabejotinai programėlės vartotojų skaičių augina tai, kad mūsų pirkėjui paprasčiausiai apsimoka naudotis mobiliąja programėle, – sako Ernesta Dapkienė, „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė. – Naudodamasis ja, gauna ne tik visus mūsų tinkle esančius pasiūlymus, bet ir išskirtinai mobiliajai programėlei suteikiamas naudas. Pirkėjai programėlėje tikrina mūsų gerų kainų pasiūlymus, naudojasi integruota „Ačiū“ lojalumo kortele ir specialiomis, tik jiems skirtomis nuolaidomis, pasiūlymais bei žaidimais, kurie leidžia dar daugiau sutaupyti. Pavyzdžiui, visą rugpjūtį galima dalyvauti žaidime „Ačiū pirmadienis“.

Rinktis mobiliąją programėlę apsimoka ir dėl didesnės grąžos: perkant su įprasta „Ačiū“ kortele, į ją grįžta 1 proc. pirkinių sumos „Maximos“ pinigais, o programėlės naudotojai, apsipirkę už 30 Eur, ateinančias tris dienas kaupia net 2 proc. išleistos sumos. Kiekvieną savaitę, ketvirtadieniais, klientai gali gauti naujus pasiūlymus tik su programėle.

„Pastebime, kad pirkėjai, pamatę suteikiamas naudas, skatina šia programėle naudotis ir kitus. Per metus programėlės vartotojams buvo išdalinta 1,9 mln. Eur „Maximos“ pinigų, kurie kaupiami programėlėje. Vien tik iš specialių pasiūlymų programėlės turėtojams jie per metus papildomai sutaupė daugiau nei 600 tūkst. Eur. Nuolat didiname asmeninių pasiūlymų skaičių programėlės naudotojams – jie aktyvuojami vos atidarius programėlę“, – teigia E. Dapkienė.

Programėlė pasitarnauja ne tik kaip nuolaidų kortelė. Susiejus ja su banko kortele, galima atsiskaityti ir už pirkinius, kurių suma neviršija 250 eurų. Be to, atsisiuntę programėlę turi galimybę atsisakyti popierinių kvitų, kai apsiperka savitarnos kasose. Nuo vasario mėnesio, kai tokia galimybė atsirado, ja jau pasinaudojo apie 10 proc. programėlės vartotojų.

Vartotojų skaičius išaugo per pandemiją

Prekybos tinklo „Maxima“ lojalumo programa bei pirmoji nuolaidų kortelė „Ačiū“ veikia nuo 2004 metų ir yra viena populiariausių Lietuvoje – ja naudojasi daugiau nei 1,8 mln. klientų. 2019 metais pristatyta mobilioji programėlė pagreitį įgavo COVID-19 pandemijos metu, kuomet vartotojai dažniau rinkosi bekontakčius mokėjimus.

Pernai rugpjūtį programėlės atsisiuntimų skaičius per mėnesį išaugo nuo 6-8 tūkst. iki 10-15 tūkst. naujų vartotojų. Atsisiųsti mobiliąją „Maximos“ programėlę galima nemokamai. Dažniausiai programėlę žmonės atsisiunčia iš „Google Play“ parduotuvės.

„Atsižvelgdami į žmonių atsiliepimus ir pageidavimus, programėlę nuolat tobuliname, kad ji būtų dar patogesnė ir naudingesnė. Pernai programėlėje pristatėme pirmuosius „Ačiū“ klubus ir ypač tiems pirkėjams, kurie neturi arba nenori turėti plastikinės kortelės, supaprastinome prisijungimą. Naujiems vartotojams prie programėlės prisijungti užtrunka vos keliolika sekundžių“, – tikina E. Dapkienė.

Programėlės meniu „Mano Ačiū“ galima rasti skiltį „Specialiai Jums“, kurioje surinkti asmeniniai pasiūlymai ir kitos papildomos nuolaidos, leidžiančios klientui sutaupyti. Ten pateikiama ir visa informacija apie „Ačiū“ klubus: Mažylių, Ant grotelių, Augintinių, Žuvies mėgėjų, Sodo ir daržo, Skaitytojų, Sūrių, Studentų. Kiekvienas lojalumo programos dalyvis gali priklausyti penkiems „Ačiū“ klubams ir į juos įstoti tiesiog per programėlę. Penki klubai pagal populiarumą – Mažylių, Augintinių, Sūrių, Ant grotelių ir Žuvies mėgėjų. Jų nariai gali įsigyti prekių su 15-50 proc. nuolaidomis.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 12 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“
Nuo vieno „Ačiū“ prie kito: jau 400 tūkst. pirkėjų ne tik lojalūs, bet ir išmanūs