„LIVEKINDLY Collective“, ilgamečių ir augančių prekių ženklų grupė, siekianti tapti viena didžiausių augalinio maisto bendrovių pasaulyje, šiandien paskelbė apie susitarimą dėl Amsterdame įsikūrusio žymaus prekės ženklo „The Dutch Weed Burger“, kuris naudoja jūros dumblius kaip savo pagrindinį ingredientą, įsigijimo.
Šiame pranešime spaudai pateikiama įvairialypė informacija. Peržiūrėkite visą pranešimą čia: https://www.businesswire.com/news/home/20210608005169/en/
(Nuotrauka: „Business Wire“)
(Nuotrauka: „Business Wire“)
Įtraukdama „The Dutch Weed Burger“ į „LIVEKINDLY Collective“, bendrovė į savo augalinės produkcijos asortimentą prideda jūros dumblius – aukštos kokybės baltymų šaltinį, kurio auginimui reikia minimalaus kiekio gėlo vandens ir apsieinama be dirbamos žemės. Be to, šis siūlomas įsigijimas padės bendrovei išplėsti savo veiklą tarptautiniu mastu JK ir Šiaurės šalyse – dviejose pagrindinėse rinkose Europoje, taip pat JAV ir Kanados rinkose, o galiausiai ir Azijoje.
„Inovacijos augalinių baltymų srityje sukūrė didžiulę galimybę transformuoti pasaulinę maisto sistemą, nes vis daugiau vartotojų reikalauja skanių ir maistingų mėsos alternatyvų, – sakė „LIVEKINDLY Collective“ generalinis direktorius ir pirmininkas Keesas Kruythoffas. – Prisijungus „The Dutch Weed Burger“, plečiame augalinės kilmės baltymų, kuriuos galime pasiūlyti savo vartotojams daugiau nei 40 šalių, asortimentą ir spartiname savo misijos paversti augalinį gyvenimo būdą nauja norma įgyvendinimą.“
„Mes labai džiaugiamės galėdami prisijungti prie šių veržlių, patyrusių ir aistringų lyderių, kurie padės išplėsti mūsų prekės ženklą ir pakeisti maisto kultūrą visame pasaulyje“, – sakė „The Dutch Weed Burger“ generalinis direktorius ir įkūrėjas Markas Kulsdomas.
Jis pridūrė: „Jūros dumblių auginimas yra labai tvarus, nes jų gausiai auga vandenyne, ir augdami jie išskiria deguonį. Šis augalas turi daug maistinių medžiagų ir yra sveikas, o žmonių skonio receptoriams jis leidžia pajusti unikalų umami skonį. Šie vandenyno žalumynai puikiai dera su daug baltymų turinčiomis pupelėmis ir kitomis mūsų naudojamomis inovatyviomis tekstūromis. Nekantrauju pradėti dirbti su „Collective“, nes neišvengiamai artėja realūs pokyčiai, ir jų reikia greičiau nei bet kada!“
„LIVEKINDLY Collective“ vienija steigėjus, verslininkus ir pasaulinio verslo lyderius, kuriant tvirtą augalinių prekių ženklų, tokių kaip „Oumph!“, „The Fry Family Food Co“, „LikeMeat“, „No Meat“ ir „LIVEKINDLY“, ekosistemos skaitmeninės žiniasklaidos platformą. Bendrovė neseniai užbaigė vieną augimo finansavimo etapą, o per pirmuosius 12 mėnesių gautas finansavimas siekė 535 mln. dolerių, ir „LIVEKINDLY Collective“ tapo viena iš trijų geriausiai finansuojamų ir sparčiausiai augančių augalinio maisto bendrovių visame pasaulyje.
Apie „The Dutch Weed Burger“
„The Dutch Weed Burger“ yra augalinio maisto įmonė, įsikūrusi Amsterdame (Nyderlandai). 2012 metais ją įkūrė Lisette Kreischer ir Markas Kulsdomas. Bendrovė buvo įkurta šalia taip pat pavadinto jųdviejų dokumentinio filmo, kuris buvo filmuojamas daugiausia Niujorke ir kuriame jie ieškojo geriausių jūros dumblių pateikimo visuomenei receptų. Pirmieji „The Dutch Weed Burger“ mėsainiai buvo parduoti iš savadarbio prekybinio dviračio Amsterdamo gatvėse ir netrukus labai išpopuliarėjo. Kai restoranai ėmė įtraukti šių mėsainių koncepciją į savo meniu, šis prekės ženklas atskleidė veganizmo tendenciją Nyderlanduose ir už jos ribų.
Apie „LIVEKINDLY Collective“
„LIVEKINDLY Collective“ įkūrė „Blue Horizon Group“, įsitikinusi, kad augalinės alternatyvos gali padaryti pasaulinę maisto sistemą tvarią. Jos misija yra paversti augalinį gyvenimo būdą nauja norma. „LIVEKINDLY Collective“, kaip steigėjų, verslininkų ir verslo lyderių iš viso pasaulio kolektyvas, užima unikalią poziciją, tad gali greitai ir plačiu mastu sukurti poveikį. Per savo prekių ženklų „Oumph!“, „Fry Family Food Co“, „LikeMeat“ ir „No Meat“ portfelį „LIVEKINDLY Collective“ siūlo vartotojams visame pasaulyje sveiką, tvarų ir skanų maistą. Be to, įmonė yra augalinio judėjimo balsas, per savo žiniasklaidos ir gyvenimo būdo platformą „LIVEKINDLY“ www.livekindly.com ir instagramo paskyrą @livekindlyco skelbiantis informatyvų, smagų ir įkvepiantį turinį. „LIVEKINDLY Collective“ turi 500 darbuotojų ir prekiauja daugiau nei 40 pasaulio šalių.
Norėdami sužinoti daugiau, apsilankykite www.thelivekindlyco.com.
Peržiūrėti šaltinio versiją businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210608005169/en/