Įvairūs

Lietuviško pieno upes ūkininkai paverčia unikalių skonių sūriais

Parduotuvių lentynose vis daugiau galima rasti tiesiai iš Lietuvos ūkių atkeliaujančių šviežių pieno gaminių. Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ jau kelinti metai sėkmingai plėtoja partnerystę su ūkininkais ir smulkiaisiais gamintojais, atveriant jiems galimybes pasiekti daugiau pirkėjų ir pristatyti savo autentiškus rankų darbo produktus. Produktai iš pieno ūkių yra vieni populiariausių specializuotuose skyriuose „Linkėjimai iš kaimo“. Tokia sėkmė šalies ūkininkus ir džiugina, ir įkvepia.

Produkciją lietuviškam prekybos tinklui tiekiantis pieno ūkio savininkas Almantas Šedys teigia, kad „Maxima“ padeda geriau pažinti pirkėjų pomėgius ir pasirinkimus. „Greitai pastebime, kuris produktas pasiteisina ir atranda savo pirkėją. Tai mums parodo kryptį, kokių naujų receptų sukurti, kaip praturtinti ir paįvairinti savo gaminius“, – dėsto ūkininkas iš Rokiškio rajono, auginantis apie 200 karvių.

Su žmona Adriana ūkininkaujantis A. Šedys sako, kad išskirtinius produktus gamina tik iš natūralaus pieno, kuris yra nehomogenizuotas, nenormalizuotas, nepasterizuotas. Iš ūkio Rokiškio rajone į „Maximos“ parduotuvių skyrelius „Linkėjimai iš kaimo“ atkeliauja varškė, grietinė, jogurtai ir gausi varškės sūrių įvairovė. Tradicinių lietuviškų pieno produktų gamyba ūkyje puoselėjama ir tobulinama jau dešimtmetį.

„Sūrius gaminame iš suslėgtos varškės, nenaudojame jokių sintetinių priedų ir konservantų. Kiekvienas sūris yra rankų darbo produktas, todėl išskirtinis nuo pirmo iki paskutinio kąsnelio“, – tvirtina „Maximai“ savo gaminius tiekiantis ūkininkas A. Šedys.

Šiemet prekybos tinklo klientai įsigijo beveik 2 tūkstančius Šedžių ūkyje pagamintų sūrių. Didelio populiarumo sulaukė saldaus pieno sūris su spanguolėmis ir desertinis sūris, kurių pardavimai per pusmetį augo vienodai – buvo trečdaliu aukštesni lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai. O didžiausią paklausos šuolį pasiekė klasikinis saldaus pieno sūris – ūkininkus iš Rokiškio rajono nudžiugino „Maximoje“ daugiau negu dvigubai išaugę šio produkto pardavimai.

„Lietuvos ūkininkai ne tik puoselėja tradicijas, kulinarinį paveldą ir klasikinius receptus. Jie yra labai išradingi ir nuolat siūlo naujovių. Todėl mūsų klientams atsiveria dar didesnė tradicinių ir naujų skonių įvairovė“, – sako „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Iš pieno ūkių lietuvišką prekybos tinklą pasiekia tiek užkandžiams puikiai tinkantys, pikantiški kepti ir rūkyti sūriai, tiek desertiniai – su aguonomis ir razinomis, su karamele, su cinamonu ar su imbieru.

V. Drulienė taip pat pastebi, kad kiekvienas ūkininkas turi savų receptų, pagal kuriuos gamina klasikinio skonio, tradicinius lietuviškus varškės sūrius – skirtingo riebumo, su kmynais ar be jų.

Iš viso per pirmą šių metų pusmetį „Maxima“ pardavė bemaž 36 tūkstančių vienetų sūrių, kuriuos savo rankomis pagamino Lietuvos ūkininkai iš skirtingų šalies regionų.  Tai rodo, kad prekybos tinkle klientai gali atrasti bei pažinti Lietuvą per unikalią skonių kelionę, vertindami vietinių ūkininkų pastangas puoselėti tradicijas ir kurti naujoves iš savo ūkiuose primelžiamo, natūralaus, šviežio pieno.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”