Booking.com
Nuolaida viešbučiuiSpausk ir atgauk 10 % nuo viešbučiui išleistos sumos.

Kovo 8-tąją moterims padovanojama šimtai tūkstančių tulpių žiedų

Tarptautinę moters dieną ir šventės išvakarėse bene joks vyras neišeina iš parduotuvės be gėlės žiedo ar nešinas keletu puokščių. Tądien skintų gėlių paklausa išauga daugiau nei 20 kartų lyginant su įprastu laikotarpiu. Visgi pačios populiariausios yra tulpės. Šių gėlių pardavimai kovo 7-8 dienomis šokteli net šimtus kartų lyginant su tulpių paklausa nešventinėmis dienomis.

Pasak Vilmos Drulienės, „Maximos“ komercijos vadovės, šiuo metu klientai gali rinktis net iš 12 skirtingų tulpių pasirinkimų. Jų kaina svyruoja nuo 1,99 eurų už trijų tulpių puokštę iki 15,99 eurų už sukomponuotą iš 9 ypatingų stambiažiedžių tulpių žiedų. Lyginant šių metų kainas su 2018 m., tulpių kainos išliko panašios, o keletas jų rūšių netgi atpigo 10–20 proc.

Floristo Antano Mažono teigimu, tulpės – išties populiariausios gėlės ir kovo 8–ąją, ir visą pavasarį. „Moters dieną vis dažniau pasirenkami ne pavieniai žiedai, o puokštės – tiek vienspalvės ir vienarūšės, tiek itin kūrybiškos, sukomponuotos iš skirtingų spalvų tulpių. Šių gėlių spalvinė gama ir pasirinkimas yra išties milžiniškas. Anksčiau dominavusią geltoną spalvą keičia tamsesnės ir subtilios spalvos – bordo, baklažano spalvos, taip pat margažiedės,“ – teigia gėlių dizaino studijos „Floristai ant ribos“ kūrybos vadovas A. Mažonas.

V. Drulienės teigimu, Moters dieną mėgstami ir kitokių gėlių žiedai: rožių, narcizų, gvazdikų, hiacintų ir kt. Rožių ir jų puokščių kasmet kovo 7-8 dienomis pirkėjai įsigyja kelias dešimtis tūkstančių, narcizų apie 10 tūkst. puokščių, mat šių didžiausias populiarumas vasarį, kai tik jie atsiranda asortimente.

Prekybos tinklo komercijos vadovė taip pat pastebi, kad kiekviena pirkėjams svarbi proga jau neatsiejama nuo tam tikrų gėlių rūšių pasirinkimo. „Apsipirkimo įpročiai rodo, kad Motinos ir Tėvo dienos progomis pirkėjai dažniausiai renkasi gerberas, frezijas ir gvazdikėlius. Vasarą, kai aktyvus vestuvių metas, populiariausios rožės ir frezijos. O prasidėjus rudeniui, ruošdamiesi pasveikinti mokytojus mokslo metų pradžios proga, klientai renkasi ir rožes, ir kardelius“, – sako V. Drulienė.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Aistė Gražytė, UAB „Fabula ir partneriai“

Panašūs straipsniai:
 
Eleyus CCN L 03 110 60 BR gartraukis
 
Team Group DDR3 4GB 1333MHz CL9 1.5V
 
Sony ZX330BT Headband/On-Ear, Microphone, Black
 
Toneris Canon CRG724H | LBP6780x