Įvairūs

Kaip tinkamai reklamuoti internetinę svetainę?

Galbūt turite savo internetinę svetainę, bet nesulaukiate joje lankytoju? Jeigu nežinote, kaip tinkamai reklamuoti savo internetinę svetainę ir pritraukti daugiau lankytojų, šiame straipsnyje rasite naudingų patarimų.

Šiuo metu internete yra daugybė skirtingų rinkodaros taktikų, kurios gali padėti reklamuoti internetinę svetainę  skirtingais būdais.

Kaip reklamuoti savo internetinę svetainę?

Seorocket.lt – internetinės reklamos agentūra yra parengusi suteikti naudingus patarimus, kaip galėtumėte išpopuliarinti savo internetinę svetainę ir pritraukti daugiau lankytojų, kurie galėtų virsti potencialiais klientais.

SEO optimizacija

Paieškos sistemos optimizacija  arba SEO paslaugos, gali būti svarbiausias dalykas, kurį galite pasidaryti siekdami reklamuoti savo svetainę. Interneto erdvėje yra daugiau nei 2 milijardai internetinių svetainių ir kiekvieną sekundę jų atsiranda dar daugiau, todėl yra didelė rizika, kad Jūsų svetainė pasimes tarp turinio gausos, jeigu nepasirūpinsite, kad ji būtų draugiška paieškos sistemoms.

Šiais laikais nebūtina išleisti daugybės pinigų SEO paslaugoms. Jeigu pasirinksite tinkamą SEO agentūrą, ji pasiūlys geriausią strategiją pagal Jūsų verslo šaką.

Nagrinėjant svetainės SEO, svarbu atkreipti dėmesį į du pagrindinius aspektus: SEO svetainės vidinius ir išorinius optimizavimus.

  • SEO svetainės vidus apima viską, ką matote savo svetainėje: tekstus, vaizdo įrašus, meta aprašymus, dizainą ir net struktūrą.
  • SEO svetainės išorė susijsi su tuo, kas vyksta kitose internetinėse svetainėse. Tai apima Jūsų svetainės aspektus: kas ją cituoja, kokią poziciją užima, kokio dėmesio sulaukia iš skaitytojų.

Paieškos sistemos optimizacija yra vienas iš efektyviausių būdų reklamuoti savo svetainę, kartais reikia  atlikti  ir korekcijas. Šis  metodas dažniausiai generuoja srautą be didelės įtampos, nes viskas yra optimizuota. Tačiau turėtumėte žinoti, kad šio metodo rezultatus galima pamatyti tik po kelių mėnesių, todėl nesitikėkite greito sprendimo.

Google reklama

Google reklama yra paprastas būdas reklamuoti savo svetainę, net jei turite tik nedidelį biudžetą. Skaitmeninė rinkodara šiuo būdu gali būti viena iš tradicinių priemonių, tačiau ji išlieka populiari, nes tai puikus būdas didinti svetainės lankomumą ir tikslinti tam tikras demografinės grupes.

„Google Ads“ –  geriausiai žinoma PPC reklamos platforma. Naudodami „Google Ads“ galite greitai sukurti reklamą pagal raktažodžius ir mokėsite tik tada, kai vartotojas spustelės nuorodą.

„Google Ads“ neturi fiksuotos sumos, kurią turėsite sumokėti už kiekvieną paspaudimą. Paleidus reklamą šioje platformoje, ji automatiškai įtraukiama į aukcioną, kuris vyksta kiekvieną kartą, kai vartotojas ieško Jūsų raktažodžio. Paprastai laimi tas reklamuotojas, kuris siūlo daugiau už vieną paspaudimą, tačiau jo reklamos pozicija nustatoma pagal kitus veiksnius, tokius, kaip raktažodžio aktualumas ar bendras reklamos našumas.

Jei turite reklamos biudžetą, galite lengvai nustatyti „Google Ads“, kad išleidę sumą per tam tikrą laikotarpį, Jūsų reklamos nebūtų įtrauktos į kitą aukcioną, kol šis laikotarpis nepasibaigs. Taigi, nereikia nerimauti dėl nesibaigiančių išlaidų be jokios kontrolės.

Mažai įmonei, siekiančiai investuoti kapitalą į platinimą, „Google Ads“ yra vienas geriausių būdų reklamuoti savo svetainę ar tinklaraštį.

Google verslo profilis

Jei Jūsų verslas priklauso nuo klientų arba jei norite generuoti daugiau lankytojų savo svetainėje – „Google Business Profile“ yra būtinas.

Susikurti „Google Business Profile“ profilį yra nemokama paslauga, paprasta ir padedanti lengviau rasti Jūsų verslą, kai žmonės atlieka vietinių paslaugų paieškas. Turėdami verslo profilį, galite pridėti savo verslo informaciją:

  • Darbo valandas.
  • Paslaugų arba prekių sąrašą.
  • Kontaktinę informaciją.
  • Dažniausiai užduodamus klausimus ir atsakymus.
  • Šiek tiek iliustracijų.

Vienas puikus dalykas „Google Business Profile“, kad galite matyti, kaip vartotojai bendrauja su Jūsų verslo profiliu. Todėl atsiranda galimybė dažniaus keisti savo reklamos strategiją. Taip pat stebėti lankytojų srautą.

Socialinė medija

Socialinė medija yra geriausiai žinomas nemokamas naujų svetainių reklamavimo būdas – ir ne be priežasties. Tokios platformos kaip „Facebook“ ir „Instagram“ turi po kelis milijardus vartotojų, todėl su kitomis įmonėmis ir savo verslo reklamavimu šiose platformose susisiekti yra paprasta.

Prieš pradėdami naudotis socialinėmis medijomis, turėtumėte apsvarstyti, koks yra Jūsų verslo prekės ženklas, į kokią auditoriją orientuosite ir kokią naudą norite gauti. Štai trumpas platform pristatymas, kurias turėtumėte peržiūrėti ir nuspręsti, kurios labiausiai Jums tinka:

  • „Facebook“ – geras visapusiškas pasirinkimas tiek B2B, tiek B2C įmonėms, nepriklausomai nuo prekės ženklo. „Facebook“ turi didžiausią vartotojų bazę, todėl tinka reguliariai skelbti naujienas apie savo verslą.
  • „Instagram“ – puikiai tinka tiek B2B, tiek B2C. Geriausia platforma naudoti, jei Jūsų darbas yra labai vizualus ar norite pasiekti jaunesnius asmenis, kaip pagrindinę auditoriją.

Jei turite tam tikrą biudžetą svetainės reklamavimui, tai „Facebook Ads“ yra puikus būdas reklamuoti savo svetainę per socialines medijas. Naudodami „Facebook Ads“, turite daugybę tikslinimo galimybių, todėl lengva sutelkti dėmesį  savo auditorijai. Galite net nuspręsti, kaip tikslinti vartotojų skaičių, kurie seka tam tikrus puslapius arba yra Jūsų dabartinių sekėjų draugai.

Pranešimą paskelbė: – -, Luxtida, MB