Booking.com
Nuolaida viešbučiuiSpausk ir atgauk 10 % nuo viešbučiui išleistos sumos.

Kaip seną verslą paversti šiuolaikišku

Logotipo atnaujinimas

Jau daugybę metų vystote savo verslą, tačiau pastaruoju metu jūs pastebite, kad jūsų verslas sulaukia vis mažiau naujų klientų, o ir iki tol daugybę metų lojaliais buvę – nukeliauja tiesiai pas jūsų konkurentus? Jei taip, tikrai neturėtumėte laukti, kol situacija pagerės savaime. Deja, taip nenutiks, nepaisant to, kaip stipriai to galėtumėte norėti. Dažniausiai tokiais atvejais yra pastebimos labai panašios problemos, kurios yra būdingos bene visiems su tokia situacija susiduriantiems verslams, todėl verta įvardinti keletą priežasčių ir sprendimo būdų.

  • Verslo vystymo modelis. Jei savo verslo vystymo modelio jūs nekeitėte jau dvidešimt metų, labai tikėtina, kad jis yra atgyvenęs ir nebeefektyvus. Tuo tarpu, jei rinka yra labai konkurencinga ir joje kiekvienais metais atsiranda vis daugiau naujų dalyvių, akivaizdu, kad dauguma jų gali taikyti šiuolaikiškesnius ir daug pranašesnius sprendimus, dėl kurių tokios įmonės tampa kur kas patrauklesnės vartotojams. Todėl turėtumėte apgalvoti, koks yra jūsų verslo modelis ir kaip galėtumėte jį paversti efektyvesniu.
  • Įmonės logotipas ir firminis stilius. Labai dažnai tokiu atveju yra susiduriama su labai senamadišku firminiu stiliumi ir logotipu. Tiesą sakant, kai kurios ne vieną dešimtmetį veikiančios įmonės apskritai neturi savo logotipo ir niekuomet nebuvo investavę į firminio stiliaus kūrimą. Todėl nėra ko abejoti, kad tai padaryti yra būtina kiekvienam verslui – nepaisant to, apie kokią rinką bekalbėtume. Tuo tarpu, jei jūs turite logotipą, kuris prieš daugybę metų buvo sukurtas labai atmestinai, įmonės logotipo atnaujinimas taps neišvengiama užduotimi.
  • Efektyvi marketingo strategija. Taip pat ne ką rečiau pasitaikanti situacija yra tuomet, kai verslas nenaudoja visiškai jokios reklamos. Kai kurie daug metų veikiantys verslai mano, kad geriausias būdas reklamuoti savo vykdomą komercinę veiklą yra iš lūpų į lūpas sklindanti reklama. Tačiau jei jūs jau kurį laiką nebepritraukiate naujų klientų, akivaizdu, kad tokia reklama nebepasiteisina ir jums būtina pasinaudoti šiuolaikinėmis marketingo priemonėmis, kurios būtų nutaikytos į jūsų tikslinę auditoriją. Tik tokiu atveju jūs galėsite tikėtis padidinti savo verslo pelningumą.
Panašūs straipsniai:
 
Cata LCI 941 BK dujinė kaitlentė
 
Monitorius BenQ BL2706HT 27“ IPS, FullHD, DVI, HDMI
 
LORUS RH983JX-8
 
Orient FEU00000BW
Facebook Twitter