Įvairūs

Efektyviausia didelio biudžeto įvaizdinė rinkodaros kampanija – „Tele2 Vienas namuose“

Konferencijoje „Password 2022“ išrinkta efektyviausia įvaizdinė didelio biudžeto rinkodaros kampanija – ja pripažinta „Tele2“ įvaizdinė kalėdinė kampanija „Vienas namuose“. Telekomunikacijų bendrovei ją įgyvendinti padėjo partneriai: „Ogilvy Vilnius“, „Carat“, „iProspect“ ir „Super You“. 

„Ši kampanija nešė stiprią emocinę žinutę – ilgą laiką buvus atskirai, šventiniu laikotarpiu žmonėms būti vieniems jau nebesinorėjo. Klientai susitapatino su klipo herojaus patyrimu, todėl tai lėmė aukštą emocinį įsitraukimą. Siekėme, kad reklamoje vyrautų pozityvumas, teigiamos emocijos ir juokas. Ši įvaizdinė kampanija ne tik pasiekė iškeltus tikslus, tačiau ir viršijo lūkesčius“, – teigė Viktorija Skujienė „Tele2“ prekės ženklo vadovė.

Kodėl būtina stiprinti ryšį su esamais klientais?

Pasak V. Skujienės, „Tele2“ turi didžiausią SIM kortelių kiekį Lietuvoje, o klientai yra išsibarstę visoje šalyje. Tai reiškia, kad kalbėti reikėjo su visais gyventojais – tiek demografiniu, tiek psichografiniu aspektu. Planuojant kampaniją buvo iškeltas lūkestis pasiekti esamus klientus, todėl didelis dėmesys buvo skirtas santykio ir emocijos kūrimui, o ne pardavimams.

„Pastaruosius kelerius metus visi turėjome būti užsidarę, tad neatsitiktinai projektui pasirinkome absoliutų visų laikų Kalėdų karalių Lietuvoje – „Vienas namuose“ filmą. Į kampaniją nusprendėme įtraukti ir Lietuvos popscenos karalienę – Džordaną Butkutę bei jos žymiausią dainą „Vienas namuose“. Sujungėme šiuos du akcentus ir pristatėme išskirtinę kampaniją visai Lietuvai“, – aiškina ji.

Jos teigimu, kampanijai buvo naudojami smulkesni įvaizdžio veiksmai ir daugybė skirtingų kanalų – jais norėta pasiekti esamus klientus ir sutvirtinti ryšį su jais. Efektyvi kampanija padėjo sustiprinti „Tele2“ prekių ženklą ir auginti rekomendacijos, išskirtinumo bei aptarnavimo atributus. Anot V. Skujienės, gauti rezultatai parodė, jog šis sprendimas pasiteisino ir padėjo pasiekti užsibrėžtų tikslų – reklama buvo beveik dvigubai labiau pastebėta ir įsimintina, lyginant su konkurentais.

Efektyviausios kampanijos rinkimai

Finale iš viso varžėsi 16-a stipriausių kampanijų. Kaip ir ankstesniais metais, „Password“ konkurso dalyviai galėjo pretenduoti į penkias skirtingas kategorijas, kurios buvo sugrupuotos į didelio ir mažo biudžeto segmentus. „Password 2022“ konferencijoje finalininkai pristatė savo geriausius metų darbus, paskelbtas vienas didžiojo prizo laimėtojas ir kiekvienos kategorijos nugalėtojai.

Kampanijos buvo vertinamos pagal kelis kriterijus: verslo situacija ir tikslai (20%), įžvalga (20%), įgyvendinimas (20%) ir rezultatai (40%). „Tele2“ pernai skynė efektyviausios kampanijos „Password 2021“ laurus – apdovanojimą laimėjo valdomo prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“ įvaizdinė kampanija. „Password 2019 m.“ konkurse metų rinkodaros kampanija tapo operatoriaus projektas „Tele2Laisvas internetas“, kurio metu mobilus namas buvo pakeltas į orą balionu.

Pranešimą paskelbė: Kotryna Dagenytė, UAB „Publicum“