Įvairūs

Lietuviai neabejingi sušiams – per metus jų nupirko dvigubai daugiau

Lietuvoje sparčiai populiarėjant užsienio šalių virtuvėms, dalies jų patiekalai tampa neatsiejama mitybos dalimi. Bemaž populiariausi lietuvių gretose – japoniški sušiai, kurių paklausa vien per praėjusius metus šoktelėjo beveik dvigubai. Prekybininkų teigimu, tokio sušių populiarumo paslaptis paaiškinama nesunkiai – patiekalą lietuviai vertina ne tik  dėl skonio savybių, bet ir dėl sveikumo.

Prekybos tinklo „Maxima“ duomenys rodo, kad pernai, palyginus su 2017 metais, skirtingų sušių ir jų rinkinių lietuviai nupirko apie 80 proc. daugiau.

Lietuviško prekybos tinklo komercijos vadovė Vilma Drulienė taip smarkiai išaugusią paklausą aiškina atsižvelgdama į besikeičiančius vartotojų įpročius.

„Tendencijos rodo, kad kuo toliau, tuo labiau auga visuomenės poreikis ir pastangos gyventi sveikiau.  Greitas gyvenimo tempas ne visada leidžia sveikus patiekalus pasigaminti namuose, todėl sušiai šiuo atveju – idealus variantas: įsigijus patiekalą prekybos centre, jį valgyti galima iškart, nesvarbu, tai vakarienė ar pietų pertrauka. Ir nors sušiai laikomi greitu maistu, tuo pačiu jie vertinami ir kaip sveikesnis pasirinkimas“, – sako V. Drulienė.

„Maximos“ komercijos vadovė taip pat atkreipia dėmesį, kad nors sušiai ir yra šaltas patiekalas, kurį dažnai galima patiekti kaip užkandį, jų pardavimams nebūdingas sezoniškumas. Antai nors pernai sušių daugiausia buvo parduota gruodį – arti 7,5 tūkst. rinkinių, kitais mėnesiais patiekalo pardavimų rodikliai buvo daugmaž apylygiai.  

„Duomenys rodo, kad vartotojai perdėm nesureikšmina ir sušių pateikimo – bemaž vienodai išaugo tiek fasuotų sušių rinkinių, tiek sveriamų sušių, kai rinkinys sukombinuojamas savarankiškai, paklausa“, – duomenis apžvelgia V. Drulienė.  

Šiuo metu „Maximoje“ siūloma net 10 skirtingų dydžių ir kombinacijų fasuotų sušių rinkinių variantų bei net 29 skirtingi sušių vienetai, iš kurių savarankiškai galima sukombinuoti visą eilę rinkinių, geriausiai atitinkančių asmeninį skonį.

Remiantis „Maximos“ pardavimų duomenimis, labiausiai pernai, palyginus su ankstesniais metais, išaugo sušių „Uramaki“ su lašiša paklausa – daugiau nei dukart. Į aukštumas šoko ir sušių suktinukų populiarumas – paklausa išaugo beveik 40 proc. Sparčiai populiarėja ir tik 2017 metų pabaigoje asortimente pasirodę sušiai – šių yra net daugiau nei 20 skirtingų rūšių.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rūta Pastarnokienė, UAB „Fabula ir partneriai”