Prezervatyvų Reklama

PrezervatyvaiŠiomis dienomis mes tikrai pastebime, kad reklama yra itin aktualus dalykas aplink mus. Su reklama susiduriame kiekvieną dieną: laikraščiuose, televizijoje, radijuje, mieste, stenduose, internete. Reklamuojama gali būti bet kas, nuo prezervatyvų iki automobilių. Įvairios reklaminės kompanijos uždirba itin didelius pinigus iš to, nes žino, kaip iš to pasipelnyti ir kaip išnaudoti visas duodamas galimybes. Tarkime, kiekvienas žino, kas yra prezervatyvai ir kam jie naudojami, taip pat visi yra matę ir jų reklamas. Taip pat esame matę ir kontraceptinių tablečių reklamas. Būtent tarp tokių reklamų vyksta didžiausia konkurencija.

Reklamos televizijoje rodomos kuo patogesniu ir tam tinkamu laiku, mieste reklamos iškabinamos kuo tam aktualesnėse vietose. Kai kurie klausia, kam reklamuoti prezervatyvus, jei visi ir taip apie juos jau žino ir reikalui esant juos nusipirks. Atsakymas būtų labai paprastas ir aiškus. Reklamuojami visur yra tie patys prezervatyvai, bet jas reklamuoja ir gamina skirtingi gamintojai. Viską paaiškina žodis konkurencija. Jeigu du gamintojai pardavinėja tą patį produktą, tai konkurencija tarp jų yra neišvengiama. Jeigu vienas gamintojas gamina kokybiškus produktus už prieinamą kainą, o kitas gamintojas gamina žemesnės kokybės produktus už mažesnę kainą ir pirkėjai daugiausiai perka aukštesnės kokybės produktus, tada kitas gamintojas arba stengsis gaminti aukštesnės kokybės produktus arba dar mažins savo produkto kainą. Todėl net ir papraščiausių prezervatyvų gamintojai konkuruoja tarpusavy, kuria kuo labiau pritraukiančias ir dominančias reklamas, stengiasi, kad jų produktai būtų geriausiai žinomi jų rinkoje. Tačiau, dažniausiai yra persistengiama su reklamomis ir vaizdinėmis priemonėmis ir užmirštamas, kad vis dėlto visiems yra svarbiausia kokybė. Joks žmogus nepašykštės kelių centų geresniam prezervatyvui, kad būtų užtikrintas sekso metu.

Kiekvienoje rinkoje vis daugėja tuos pačius produktus gaminančių įmonių ir kiekvienos tikslas yra būti geriausiems, bet visos įmonės geriausiais tapti stengiasi skirtingai. Todėl žmonės vis rečiau pasitiki tuo, ką girdi radijuje, ką mato stenduose ir reklamose. Kone labiausiai užtikrintas būdas sužinoti geriausią tam tikrus produktus gaminančią įmonę – išgirsti tai iš kitų.

 

 

Panašūs straipsniai:
 
Caso Wine cooler WineDuett Touch 12 Free standing, Table, Bottles capacity 12
 
Philips SHE3700WT/00 In-ear, White
 
Beyerdynamic DT 990 On-Ear, Black/Silver
 
Asus PG279Q Monitorius
Facebook Twitter

About Juozapas